#1
|
|||
|
|||
audi 80 t81 formel e
te koop audi 80 t81
flink gespoilerd bwjr 82 apk mei 2011 5bak trekhaak is gaaf ,loopt goed,maar heeft wel wat[meest cosmetisch] LTC nodig, auto is overcompleet,heeft sinds laatste apk ongeveer 500 km gelopen. 85 pk tjes! nieuwe prijs 1250, Last edited by jurie : 15-03-2011 at 19:57. |
#2
|
|||
|
|||
ik vind em vet!
jammer dat ik al teveel heb |
#3
|
|||
|
|||
voor alle duidelijk heid, het gaat om de voorste op de fotos!
|
#4
|
||||
|
||||
Is het een echte Formel E met start-stop systeem? (te herkennen aan het stopknopje op de ruitenwisserhandle.
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y |
#5
|
|||
|
|||
het is inderdaad een echte!!!!
|
#6
|
|||
|
|||
Nou, mijn vraag ging over het start-stopsysteem. Hoe werkt dit? Is dit gelijk aan de techniek die vandaag de dag hip en 'nieuw' is? Ik ben erg benieuwd namelijk!
En succes met de verkoop, lijkt me redelijk uniek |
#7
|
|||
|
|||
het werkt volgens mij inderdaad zo ongeveer zoals enkele automerken als
nieuwtje ventileren ,als je bijv voor spoorbomen staat drukje op een knopje aan de stuurhendel en je motor slaat af,als je weer verder kunt rijden druk je weer op het knopje en de motor slaat aan! [ik moet wel eens lachen als ik een spotje op tv zie,waarin dit als ""nieuw""" wordt voorgesteld], de audi is van 1982, men loopt dus 29 jaar achter!! Last edited by jurie : 27-02-2011 at 19:12. |
#8
|
|||
|
|||
Wat is dan het verschil met even je sleutel omdraaien?
Wel heel apart hoor! |
#9
|
||||
|
||||
Mellyville, er zijn 2 verschillende systemen uit die tijd. 1, via schakelaar op de versnellingsbak, 1 via koppeling/gaspedaal.
Heb het ook op mijn Santana, als ik op het knopje druk slaat de motor af en als ik weer koppel + gasgeef start hij weer. Hier staat wat het Formel E pakket precies inhield voor Passat/Santana in die tijd: http://home.arcor.de/tilmangrund/page_formele.html En weer ontopic! mooie auto, succes met de verkoop! Last edited by Boeie : 28-02-2011 at 19:00. |
#10
|
|||
|
|||
Wat een gaaf systeem zeg! Nu weet iedereen dat het een aparte auto is en waarom... Succes met de verkoop...
|
#11
|
|||
|
|||
|
#12
|
|||
|
|||
Quote:
up |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
up! |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
up! |
#15
|
||||
|
||||
Leuke auto, wat moet ik me bij cosmetisch werk voorstellen?
__________________
'83 Jetta CL 1.5 aut. '98 Golf mk4 1.6sr |
#16
|
|||
|
|||
Quote:
beantwoord via pb |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
waarom niet gewoon in dit topic, dit is toch ook interessant voor andere geïnteresseerde?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
omdat er een persoonlijk nootje in het antwoord zat! [ik begrijp je vraag overigens] ik zal vd week een aantal klusjes aan de auto verzamelen en melden! |
#19
|
||||
|
||||
ben wel benieuwt. heb wel interesse.
__________________
Jetta mk1 '84 ''polarsilber'' VW Santana 1.6 diesel '82 '' En GOD zag, dat het lauw was '' |
#20
|
|||
|
|||
up
|