|
||||
|
||||
VW Lupo 1.4 16v - SvenFGTF
Intro
Nadat ik mijn audi 2 maanden geleden heb verkocht ben ik gaan reizen met het Openbaar Vervoer, en na welgeteld 1,5 maand was ik het alweer spuugzat. Dus toen maar besloten om weer een auto aan te schaffen. Hij moest wel een stuk zuiniger zijn en ook de wegenbelasting & verzekering moesten laag blijven. Aangezien ik altijd al een Volkswagen heb willen hebben, ben ik gaan kijken naar Polo's en Lupo's. Na een korte zoektocht kwam ik een prachtig wagentje tegen, deze Lupo met een flink lage kilometerstand en in zeer goede staat. Een aantal kleine dingetjes moeten nog wel gedaan worden, maar voor de rest ben ik er zeer tevreden mee! Zoals een echte Volksforummer betaamt, zal ik er de nodige veranderingen aan doen, zij het wel voornamelijk optisch. Ik ben iemand die vind dat het nooit te laag kan, en stretch en poke ben ik ook geen vreemde meer van In ieder geval, om een lang verhaal kort te maken, in dit topic ben ik van plan om alle updates van dit wagentje te documenteren, met natuurlijk veel foto's, want wie houd daar nou niet van! Aankoop foto's Technische informatie VW Lupo 1.4 16v 75pk Bouwjaar: 1999 kmstand: 76.000 Plannen - zelf de auto even een grote beurt geven - Verlagen met een schroefset - Een audio upgrade uitvoeren - Een setje andere velgen aanschaffen - De hele auto uitgebreid detailen - Het dak wrappen en daarnaast nog lijst aan kleine dingetjes zoals een andere antenne en nette kentekenplaten enz. Aangezien ik maar een arm studentje ben zal het niet gigantisch snel gaan allemaal, maar ik ga in ieder geval flink mijn best doen! Gaandeweg zullen de plannen trouwens vast wel uitgebreid worden, ik ken mezelf wel een beetje namelijk
Last edited by SvenFGTF : 05-07-2011 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Nice...
Weer een lupo rijder erbij! Mooie auto en de kleur ziet er ook prima uit.
|
||||
|
||||
Ja idd, het viel me wel op dat het geloof ik niet heel erg actief is met lupo rijders hier, dus daar gaan we wat aan doen
|
|||
|
|||
Anders eens aanmelden op www.lupoclub.nl
|
|
||||
|
||||
Was ik ook al van plan, maar toch, Volksforum is toch de plek waar ik het meest rondhang
|
||||
|
||||
Kiek...nog een Lupo rijder erbij...
|
||||
|
||||
Update 13/02/2011
Zo, de Lupo heeft een grote beurt gehad en hij kan er weer wat kilometertjes tegenaan. Niks noemenswaardigs tegengekomen, hij is echt gewoon nog super netjes! Ook echt een hele verademing dat boutjes gewoon rustig los gaan, ipv dat ik allerlei zelfgebakken gereedschap moet gebruiken om het los te rammen zoals ik bij de Audi had! Verder kon ik het niet laten, en heb ik weer een schroefset besteld! Het is er eentje van FK geworden, omdat ik daar vorige keer toch wel een positieve ervaring mee heb gehad. Dit keer trouwens wel gewoon het basismodel, de FK AK: Nog een weekje bikkelen en daarna heb ik een week vakantie, en dus genoeg tijd om hem eronder te knallen!
|
|||
|
|||
Ga eens updaten:P
|
|
||||
|
||||
Welke audio up-date ga je uitvoeren... Ben zelf ook nog opzoek naar een fatsoenlijk setje speakers voor in de deuren
|
||||
|
||||
@ wietse & Lars: Omdat hier nogal vrij weinig activiteit is in het Lupo gedeelte hou ik mijn topic voornamelijk bij op het Lupo Club forum:
http://www.lupoclub.nl/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=6718 Ik ga trouwens mijn oude audio set in de lupo bouwen. Hertz subwoofer, blaupunkt 4-kanaals versterker en een 16,5cm setje Hertz voorin. De oude speakers van voren gaan misschien in de hoedenplank, maar daar twijfel ik nog over! Specs weet ik eventjes niet uit mijn hoofd, maar als het goed is past er in de lupo deuren gewoon 16,5cm speakers!
|
||||
|
||||
Zoo, het is even geleden maar hallo iedereen, ik kom even mijn topic afstoffen!
Ik ben een tijd afwezig geweest, maar aangezien ik toch regelmatig meetings afstruin en veel mee lees op volksforum, vind ik toch dat ik ook hier mijn topic wel een beetje mag bijhouden Dus zonder veel gedoe, hier een paar foto's van hoe de luup er ondertussen bijstaat, een grote verandering ten opzichte van de beginpost:
|
||||
|
||||
Leuke Lupo! ATSen staan netjes!
|
|||
|
|||
ATSen staan goed
|
|
||||
|
||||
ERG gaaf!
|
||||
|
||||
Bedankt! Is er toch nog wat activiteit in deze lupo sectie te vinden
|
|||
|
|||
vindt het echt top staan
|
|
|||
|
|||
Zeer netjes hoor!!
|
|
|||
|
|||
Ziet er super netjes uit, ik zal is spieken als ik boodschappen ga doen bij de spar
|
||||
|
||||
Staat er gaaf bij zo. Waarom heb je dobbelstenen aan je sleepoog?
|
||||
|
||||
Dik ding, helemaal goed zo.
Schroefsetje en brede sloffen, meer heb je niet nodig bij zo'n ding. |