|
|||
|
|||
Golf1GTIRacer
Hallo VW-rijders,
Mijn naam is Reyn, ik studeer nog voor 2e auto monteur. Sinds 2 jaar heb ik een witte Golf 1 GTI uit 1983. Motor was een 1.8DX. Korte bak erachter, rolkooi, kuipstoeltjes, sportstuurtje, meerdelige bodykit van het merk Zender, en een 3-delige spoilerset. De auto is ongeveer een half jaartje terug in het motorruim uitgebrand, door kortsluiting Nu ben ik bezig om haar terug op te knappen, en ik heb er al een andere motor voor gekocht. 1.8 KR 16 klepper. Deze motor heb ik alvast een beetje een kleurtje gegeven. Olie pomp en waterpomp vernieuwd, nieuwe bougie's, rotor en verdeler kap ook maar vernieuwd, nieuwe carterpakking en carter in kleur gespoten, kleppendeksel blauw gespoten, inlaatbuizen mat zwart gespoten, letters in inlaatspruitstuk rood gemaakt met een lak stiftje, klote werk overigens Het is alleen nog wachten tot het wat warmer word, dan kan ze gespoten worden In de planning staan nog: Schroefsetje Andere kuipstoeltjes Een complete rolkooi door de hele auto Remschijven achter Veerpoot brug achter Veerpoot brug voor Samco slangen setje Heldere koplampen Andere velgjes Het is de bedoeling er een straat racertje van te maken Dit was het wel zo een beetje. Khoor graag wat jullie er van vinden Zo was ie nog voor ze uitbrande: En zo staat het er nu allemaal bij: Last edited by Golf1GTIRacer : 26-01-2011 at 19:19. |
|
||||
|
||||
cool ding,velgen vind ik iets minder....
welkom hier
|
||||
|
||||
Als je daar inderdaad een setje heel "racy" velgen onder zet dan is het een mooi totaalplaatje !!!
Welkom in ons midden.
|
||||
|
||||
long way to go!
maar we komen dr wel :P |
|
||||
|
||||
Welkom, ruige bodykit zit erop! Begryp dus dat je ook uit Zeeland komt?
Gr Pim
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Pim, Ik kom inderdaad uit Zeeland! Uit het gehucht Krabbendijke waar nooit wat te doen is. Ja, kvind et ook wel een mooi bodykitje, alleen wil ik zo graag andere velgen, kzit te denken aan Ronal Turbo's of BBS LM Replica, in de kleur Antraciet zwart. Je heb trouwens ook een brute Golf 1 zeg! Ook een 16 klepper? Gr Reyn |
|
||||
|
||||
Mooi weer n Zeeuw erby
Ik ryd nu nog met n getunde DX maar komt vd zomer n bewerkte 16v in van Kronenburg. Miss komen we elkaar nog wel s tegen ergens of s samen naar n meeting ryden, suc6 met je project, Gr Pim
|
|||
|
|||
Quote:
Bruut een getunde DX! Ik heb nog een complete DX liggen, alleen het blok de rest is weinig van over. Kben je nog niet tegengekomen helaas. Van Kronenburg is goed indd! Wat laat je dr allemaal aan doen? Kop bewerken enzo? of ook opboren? Ben benieuwd! Succes dr mee. Gr Reyn |
|
||||
|
||||
Heb t 16v blok al n poosje liggen hier, alleen de nokkenassen zyn nog origineel.
Komt uit n circuit Golf 2 en liep echt heel erg goed, denk iets van 160/170 pk. DX loopt ook nog goed hoor, maar die neemt n kameraad van me over. Miss s wat afspreken als je 1 klaar is om n meeting te bezoeken, Gr Pim
|
||||
|
||||
Ronal Turbo's lijkt mee een zeer goeie optie !!!
|
|||
|
|||
@ PimVW:
160/170 pk in een golf 1 is gaaf ja. Is die van jou ook helemaal gestript van binnen? Hoeveel pk heeft die DX van jou? Ik haalde de 125 zoiets, met de DX. Anders kom je effe langs, ik zit toch ziek thuis en verveel me de tering. @ LLR: Ik denk dat het indd Ronal Turbo's worden. Ik heb een Golfje 1 zien staan waar ze ook onder hingen, en ik moet zeggen, is echt super vet! |
|
||||
|
||||
Heb je n PB gestuurd, ik kan wel ff langs komen hoor.
|
|||
|
|||
Ik heb je er 1 terug gestuurd
|
|
||||
|
||||
hé... welkom hier, mooie mk1 gti, en idd andere velgen zou h'm beter staan.
succes ermee.
|
||||
|
||||
zitten er nog veel zeeuwen? misschien ideetje voor topic?
ik kom zelf uit hulst! misschien ideetje om keer te meeten (golf1GTIracer en PimVW) ??? |
|
|||
|
|||
Quote:
Je rechter achterlicht doet het niet. (offtopic) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik weet niet of er veel Zeeuwen zitten hier op't forum. Ben er ook nog niet zo lang hier. Een keer meeten lijkt me leuk. Alhoewel mijn Mk1 nog lang niet af is, zou het leuk zijn om eens een keer te meeten. Dan komt ik wel met mn daily Gr Reyn |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, de mijne? tik je er op en hij doet het weer, is een tover licht Was grappig je golf even te zien, van de zomer, maar weer eens keertje komen kijken de 1's
|
|||
|
|||
Quote:
Was leuk jullie effe te ontmoeten jongens. Van de zomer kunnen we dan samen lekker toeren! Vond je mn golfje wel wat? Gr Reyn |
|
||||
|
||||
Ja zeker wel, dat Cosworth blok erin en de buitenkant helemaal Zender en gaan
Moet je ook even van zulke Zender Turbo's halen: