|
|||
|
|||
Golf1GTIRacer
Hallo VW-rijders,
Mijn naam is Reyn, ik studeer nog voor 2e auto monteur. Sinds 2 jaar heb ik een witte Golf 1 GTI uit 1983. Motor was een 1.8DX. Korte bak erachter, rolkooi, kuipstoeltjes, sportstuurtje, meerdelige bodykit van het merk Zender, en een 3-delige spoilerset. De auto is ongeveer een half jaartje terug in het motorruim uitgebrand, door kortsluiting Nu ben ik bezig om haar terug op te knappen, en ik heb er al een andere motor voor gekocht. 1.8 KR 16 klepper. Deze motor heb ik alvast een beetje een kleurtje gegeven. Olie pomp en waterpomp vernieuwd, nieuwe bougie's, rotor en verdeler kap ook maar vernieuwd, nieuwe carterpakking en carter in kleur gespoten, kleppendeksel blauw gespoten, inlaatbuizen mat zwart gespoten, letters in inlaatspruitstuk rood gemaakt met een lak stiftje, klote werk overigens Het is alleen nog wachten tot het wat warmer word, dan kan ze gespoten worden In de planning staan nog: Schroefsetje Andere kuipstoeltjes Een complete rolkooi door de hele auto Remschijven achter Veerpoot brug achter Veerpoot brug voor Samco slangen setje Heldere koplampen Andere velgjes Het is de bedoeling er een straat racertje van te maken Dit was het wel zo een beetje. Khoor graag wat jullie er van vinden Zo was ie nog voor ze uitbrande: En zo staat het er nu allemaal bij: Last edited by Golf1GTIRacer : 26-01-2011 at 19:19. |
|
||||
|
||||
cool ding,velgen vind ik iets minder....
welkom hier
|
||||
|
||||
Als je daar inderdaad een setje heel "racy" velgen onder zet dan is het een mooi totaalplaatje !!!
Welkom in ons midden.
|
||||
|
||||
long way to go!
maar we komen dr wel :P |
|
||||
|
||||
Welkom, ruige bodykit zit erop! Begryp dus dat je ook uit Zeeland komt?
Gr Pim
|
|||
|
|||
Quote: