|
|||
|
|||
nieuwe daily golf 1
hallo allemaal,
wij hebben besloten om een 2de daily bij te kopen. (de eerste is een polo 6r). en het is een golf 1 geworden. deze hebben we gekocht vorig weekend van een forum member hier en opgehaald in rosmalen. toen was al wel bekend dat de motor slecht liep en de koppeling erdoor lag maar toch de lange rit van 2 uur kunnen volbrengen in de golf (en zonder sleepkabel). deze week maar gelijk aan begonnen de motor in orde te maken en de koppeling vervangen. eerst maar eens een paar foto's dat de motor zo slecht liep lag een kapotte zekering voor de voeding van de carburateur + de afstelling. hij blijft nu wel lopen stationair alleen nog ff afstellen of de brandstof toevoer schoon maken. op dit moment is de versnellingsbak eronder uit om er morgen een nieuwe koppeling in te krijgen. aangezien ik daar dus op moet wachten ben ik alvast begonnen om de auto een ander egaal kleurtje te geven.. Primer rood ook gaan de ats velgen eronder uit en hier komen anderen voor. maar hier later meer over aangezien dit nog niet helemaal rond is |
|
||||
|
||||
Leuk bakkie man!
Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
voorruit er toch maar ff uitpakken , zou ik doen
maar verder goed bezig. |
|
||||
|
||||
veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
Monacoblauw? leuke basis
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
soow, ff een upodate. koppeling is vervangen, kachel motor ondertussen ook. en benzine leiding is gemaakt. . ook zijn de velgen binnen (bedankt Stijn!). hieronder het resultaat.
de velgen: en hier nog 2 crapy phone pics van de velgen op de golf en de kleur die de golf heeft gekregen. zal van de week eens goede foto's maken... de auto gaat nog iets verder zakken maar dan moet ik eerst ff de uitlaat aanpassen. deze hangt nogal laag.... maar dat komt goed. |
|
||||
|
||||
Ziet er veelbelovend uit, had hem al eens gezien hier in het verkoop topic.
Leuke basis om wat van te maken. Succes in ieder geval.
|
||||
|
||||
Vette kleur, niks meer aan doen. Ja plat op zijn buik leggen...
|
|
|||
|
|||
ff een updatetje,
de auto verder verlaagd. veel lager kan hij niet meer vanwege de rechter aandrijfas. die komt tegen het chassis. maarja hij is ook laag zat zo . ook maar ff uslights modules geplaatst op de knipperlichten. foto: van het weekend echt goede foto's maken. |
|
|||
|
|||
velgen staan hem goed!
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
|||
|
|||
zo vandaag eens ff een fotoshootje gehouden met de golf:
hierbij een paar foto's: |
|
|||
|
|||
gaaf ding zo!!
|
|||
|
|||
Heb je hem nu gewoon nog in de primer staan?
Ziet er heel goed uit vind ik maar hou je er rekening mee dat die primerlaag zeer snel achteruit gaat als deze bloot wordt gesteld aan uv licht en zout in combinatie met vrieskou? Heb het zelf gemerkt helaas.. |
|
||||
|
||||
Ben je nog van plan hem over te blaffen met een lak of laat je hem in de primer staan?
|
|
|||
|
|||
laat hem gewoon in de primer staan. vind het een zeer mooie kleur en mocht het echt slecht worden dan spuit ik hem zo weer. . heb wel zitten denken aan een matte blanke lak maar dit moet in een spuitcabine gebeuren en de prijs daarvan was me gewoon veels te hoog. dit is gewoon een daily en het andere project (caddy 1) kost al veels teveel en die wil ik het liefst dit jaar nog rijdend hebben...
|
||||
|
||||
doet me denken aan deze, nice!
|
|
||||
|
||||
Staan hem leuk, de Exips! Leuk om ze zo terug te zien!
|
|||
|
|||
Quote:
En niet te vergeten dat de primer vocht opneemt |
|
|||
|
|||
ziet er gaaf uit mis alleen een strip op je linkervoorscherm
|