|
|||
|
|||
Bbs Rm 6.5 + 7.5
Eerlijke rechte goede RM velgen.
Komen orgineel van mijn Edition One af, heb ze zelf laten opknappen. Worden verkocht omdat mijn golf minder wordt. Er is één seizoen met de velgen gereden. De bon van het opknappen is aanwezig. Wat er gedaan is: -Harten zwart gespoten -2x nieuwe rand 1.5J -2x orginele rand polijsten -120 nieuwe RVS boutjes -4 nieuwe logo`s -2 korte(voor) en 2 lang(achter) ventiel (mooist in verhouding) Gedaan door velgrenovatie.com. kosten hiervan 650,- Foto`s Uploaded with ImageShack.us Geen stoeprand schade! Een voorvelg heeft kleine krasjes van een wielklem(zie foto) Vraagprijs voor dit alles is Velgen: 825 zonder banden Uiteraard ruimte voor onderhandeling(wees redelijk, gaan niet voor een spotprijs weg) Reactie graag via PM Gr Arthur Last edited by arthur : 04-04-2011 at 16:03. |
|
|||
|
|||
Nieuwe beter foto
één klein minpuntje bij de voorvelgen is een klein beetje kit van het monteren zichtbaar(beetje slordig van velgrenovatie maja). |
|
|||
|
|||
upke
|
|
|||
|
|||
Banden zijn eraf, die kon ik zelf nog gebruiken.
Prijs verlaagd! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Mooi setje voor een mk1 !!! |