Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-01-2011, 23:19
Tjeerd MK1's Avatar
Tjeerd MK1 Tjeerd MK1 is offline
Forum regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 80
Default Golf II Syncro motor conversie

In mijn golf II syncro zit nu een 1.8 90 pk carburateur motor. Nu vroeg ik me af of ik deze gemakkelijk te vervangen is door een injectie motor met ietsje meer vermogen.

Met gemakkelijk te vervangen bedoel ik dat de motorsteunen overeen komen.

En past de versnellingsbak van een syncro erop?

Alvast bedankt.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-01-2011, 23:58
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

Elke 1.8....8v...16v...G60...past in jou auto met jou bak...
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote
  #3  
Old 10-01-2011, 17:53
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
Default

Zou het maar niet doen, deze bak (020)is al erg krap bemeten voor de (dikke ) 1.8 die je hebt.
Voor je het weet heb je deze stuk
Dan kun je beter overgaan op de 02C versie als je meer vermogen wil.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum