|
||||
|
||||
Golf 1 1.5 LS Automatic Zeer strak!
Nou , de tijd is gekomen dat mijn trouwe oude beestje weg MAG.....
Aangezien in na de vr6 verkocht te hebben graag een a3 wou hebben , en dat al weer 1,5 jaar geleden is , en met het oog op de toekomst zet ik nu mijn golf 1 te koop om te kijken of er vraag naar is... Het betreft een zeer strakke golf 1 uit 05-1981 , met net 102000km op te teller! Het is een 1500 JB motor met automaatbak. Alle boekjes erbij met stempels vanaf 0 km tot nu , auto was elk half jaar bij de dealer! dat merk je nu nog gewoon want de auto heeft mij in 3 jaar nog nergens laten staan , op accu na dan ,altijd binnen gestaan bij vorige eigenaar , bij mij helaas niet!. Hij start en rijd altijd perfect en rijdt gewoon nog als een nieuwe! Auto is nagenoeg super strak , heeft een paar krasjes op het achterscherm , die er nog wel af te polijsten zijn waarschijnlijk , verder is het linkervoorscherm niet netjes meer omdat daar doordat de rand een keer aangelopen is de lak afgegaan is en nu dus begint er oppervlakkig roest , deze wordt binnenkort gespoten of de koper zegt van ik doe het zelf , kan ook! Dorpels en onderkant en wielkasten keihard allemaal! Interieur is ook nog super netjes , alles in bruin en onbeschadigd! Verder ligt er onder de auto een v-maxx schroefset Velgen zijn voor de zomer Lenso bsx met zwart hart met zgan banden en voor de winter een set origineel golf 1 staal met chrome kapjes en continental winterbanden met 6-7mm profiel. Auto heeft originele klapraampjes en alles chrome aan de ramen en grille en dorpels! Koplampen helder met kruis met Xenon verlichting en us knipperlichten ( origineel allemaal aanwezig ) voor de rest zal ik best nog wel wat vergeten zijn , maar dat komt wel! het is gewoon een perfect rijdende en utiziende golf 1 dan de prijs incl alles 3500 euro. Bij interesse graag even pb-en Groet Eelco |
|
||||
|
||||
Ist een originele nl'der? Wats t kenteken? Waar is de auto te zien?
|
|
||||
|
||||
hoi , is in dec 2007 door mij ingevoerd , woon in de buurt van arnhem
|
|
||||
|
||||
uppeke
|
|
||||
|
||||
Hey,
Wat is het kentreken vr6-maniac, even specs bekijke bij de rdw. En misschien is de auto zo netjes van zichzelf maar is deze restored? Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
kenteken zet ik hier liever niet nee , doe ik nooit met foto;s ook enzo! hij is ingevoerd in dec 2007 , daarvoor van 2 familieleden van elkaar geweest , heb vanaf 0 km alles erbij! hij heeft altijd binnen gestaan daarom is hij nog zo netjes , dus niet restored , alleen voorscherm is een keer een nieuwe opgekomen ivm een deukje. gr Eelco |
|
||||
|
||||
Ok kan je wat grotere foto rondom, motor en interieur geven als ik me email geef?
|
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk, gr Eelco |
|
||||
|
||||
|