|
||||
|
||||
Te mooi, te goed koop?
http://verkopers.marktplaats.nl/6416057
Wie kent deze verkoper? Foto's van de zwarte touran en blauwe passat zijn gemaakt bij een handelaar (martens) in hollandscheveld. Vertrouw het niet helemaal |
|
|||
|
|||
Dit kan toch nooit kloppen? alle auto's zijn ook vandaag gepost?
|
|
|||
|
|||
wilde de beste man net een bericht sturen zijn alle auto's alweer verdwenen
|
|
||||
|
||||
Hij is al van marktplaats gemikt, wat een volk bestaat er ook
|
|||
|
|||
Quote:
Verkoper ken ik niet, maar mijn huidige golf 4 variant komt bij Martens vandaan en heb geen slecht woord over die mensen..... het variantje doet ut mooi En die Martens heeft ontiegelijk veel vw/audi's staan |
|
||||
|
||||
Je zou bijna zeggen dat hij naast originele auto's ook omgekatte exemplaren verkoopt!
-EDIT- Komen trouwens me de minuut nieuwe auto's bij, Fiat, Mini, lading VAG! Last edited by Rick_Leusden. : 03-01-2011 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt maar deze adverteerder gebruikt foto's die gemaakt zijn bij martens en de prijzen kunnen gewoon niet Martens zelf bied ook wel auto's aan op marktplaats maar gewoon onder hun eigen naam. Groeten Niels |
|
||||
|
||||
Wat een vuile hond!
Marktplaats - Martens Last edited by Rick_Leusden. : 03-01-2011 at 18:59. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zucht.... ik heb al wel 10 keer marktplaats een email gestuurd betreffende deze wagens die te koop staan. Maar telkens een andere aanbieder.
Heb ooit wel eens een email gestuurd naar zo een vent. Kreeg een Engelse email terug of ik ff wilde storten blablabla. Dit soort dingen hoef je niet meer te posten, gelijk marktplaats tippen. |
|
||||
|
||||
Is duidelijk een oplichter....
|
|||
|
|||
wat een pannekoek joh!
helaas zijn er mensen die er ook intrappen aangezien ze geen flauw benul hebben van de waarde van zulke auto's!
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry hoor :P |
|
|||
|
|||
Quote:
Hehe, ik viel je niet aan hoor Maar zie de post van gti-er, zo moest ik het eigenlijk ff verwoorden. Jammer dat dit soort lui continu actief blijven op marktplaats... |
|
|||
|
|||
Die R32 staat bij car creations in Assen.
|
|||
|
|||
Quote:
Hmmm, dan zoekt ie het wel allemaal een beetie bijelkaar in de buurt erg vaag. Schijnbaar is hij al 4 jaar aktief op marktplaats. Snap nu ook wel dat je een wagen niet zomaar meer mee krijgt voor een proefrit. |
|
||||
|
||||
haha ook een 5 gti uit 2006 voor 6200,--
|
|
||||
|
||||
Deze oplichter ook al vaker gemeld op mp.
Mail het adv nummer naar spam@marktplaats.nl ( mp verwijdert ze dan ). Worden vaak net voor weekend geplaatst te goedkoop ,hoop niet dat mensen zo dom zijn om erin te trappen. Heb Martens ook eens gemaild vinden het vervelend dat hun auto's worden gebruikt foto's worden gewoon van het web gehaald. |
|
||||
|
||||
Zijn reactie:
Quote:
Haha, ik zal eens vragen waarom hij dan zoveel autos verkoopt
|
|||
|
|||
hahah misschien wel grappig om hier eens op in te gaan dan kijken wat zijn methode dan is voor die "veilige" transactie
|