|
|||
|
|||
suicide doors
hallo...
kan iemand mij meer info geven of een site..over de zogenaamde suicide doors... en weet iemand of het oon in NL mag..??? wat heb ik allemaal nodig..?? alvast bedankt Mvg |
|
|||
|
|||
volgens mij heb je als je handig bent weinig meer nodig als een slijptol en een lasapparaat... dan zou je het hele mechanisme over moeten zetten etc... ik vind het ook supermooi, maar lijkt me enorm veel werk...
|
|
||||
|
||||
opzich wel een leuk klus idd.
maar het lijkt mij het mooist staan als je ook een 4 deurs auto hebt. dat de achterste deuren suicide zijn en voor normaal, dat vind ik het mooist. als je een 3 deurs hebt en dan suicide doors vind ik niet echt mooi persoonlijk
|
|||
|
|||
oke slijptol heb ik en ik kan de boel gratis laten lassen...
over een week ga ik beginne... Mvg |
|
|||
|
|||
wow... das aanpakken! hou ons op de hoogte met fotos e.d. graag
|
|
||||
|
||||
voor de snelle beslisser zeg maar! succes er mee en hou ons op de hoogte!
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet komt een auto met een dergelijke carrosserie aanpassing in aanmerking voor een nieuwe (RDW)keuring. Je gaat dan teveel afwijken van het product waar een typegoedkeuring voor afgegeven is.
|
|
||||
|
||||
is lache als de brandweer je uit de auto moet knippen(wat hopelijk nooit gebeurt ) .... scharnieren aan de verkeerde kant :p
|
|
||||
|
||||
Komt geloof ik doordat een auto meestal vooruit rijdt.
Als je deur niet goed gesloten is, geeft dat tijdens het rijden best wel rommel, als ze open schiet. |
|
||||
|
||||
Daarom ook de naam, suicide doors
|
||||
|
||||
whahahaha
Back on Topic
|
||||
|
||||
Is best wel veel werk om dat klaar te krijgen.
Wou die eerst ook hebben maar heb toch maar gekozen voor Lamborghini deuren. Iets gemakkelijker
|
|||
|
|||
ik heb kontackt gehad met de rdw en het mag gewoon ik heb de nodig spullen bestelt..
ga eerts verhuisen(eindelijk een garage) volgende week zit ik er en dan ga ik beginne met demonteren...jullie horen nog van me... (heb vanf volgende week een maand geen internet) Mvg |
|
|||
|
|||
de benodigde spullen? wat heb je zoal besteld dan?
|
|
||||
|
||||
als je maar genoeg fotos maakt van elke stap en detail
|
|||
|
|||
mellyvilly
wat ik heb bestelt hou ik voor me zelf wil namelijk voorlopig orgineel blijven en ik hoop dat jullie dat ook snappen... Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent echt niet de eerste met "suicide doors" hoor.
|
|||
|
|||
weet ik maare zolang ik orgineel kan blijven doe ik dat!!
|
|
|||
|
|||
althans hier in de omgeving...en heb nog niemand gezien in nl die het ook heeft
|
|
||||
|
||||
die mk2 op euro had het ook. was ook hollander