|
||||
|
||||
Porsche Boxsters + 165 Banden (€399,-) + Adapters (€549,-)
Te koop aangeboden:
Mijn set Porsche Boxsters in de maten: 6Jx16'' met ET50 met een Nankang NS-2 165/40-16 band. 7Jx16'' met ET40 met een Nankrnag NS-2 met een 165/45-16 band. Banden hebben alle vier nog ongeveer 6 mm profiel. Steek is uiteraard 5x130. Set is inclusief de naafkapjes en stickers. Één achtervelg heeft wel een stoeprandkras erop (achteruit tegen stoeprand, botsing vermijden :SCRATCH: ) Voor de rest wel wat krasjes en dergelijke, waren wintervelgen onder een Boxster. Mooie set om heel erg laag mee te gaan om een MK3 en past ook super onder een MK2 of een luchtkoeler! Spaken lopen bol naar buiten toe! Foto's: Onder mijn Vento: Andere voorbeelden: Vraagprijs: €399,- Mét H&R Adapters 24 en 28mm en bouten: €575,- Last edited by ClemensVento : 11-01-2011 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Inruil luchtgekoeld spul ook mogelijk zoals: 009 ontsteking en een setje enkele carburateurs (weber ICT, solex EIS).
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
UP! Kunnen mee naar KWF eventueel!
|
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
ruilen met bij legging???
|
|
||||
|
||||
Pb me even met je voorstel. Bijlegging van mijn kant sowieso niet.
|
|
||||
|
||||
Niks van weer gehoord........ UP!
|
|
|||
|
|||
komen passen is dat mogelijk? ik vind het zo wel mooi wielen maar geen idee hoe ze onder een golf1 staan.
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan wel hoor, PB maar als je echt interesse hebt.
|
|
||||
|
||||
onder een jetta staan ze ook leuk
|
|||
|
|||
ik pb je ff zodra ik de papieren van mijn golf1 binne heb, moet ze nog weer krijgen van de rdw.
|
|
||||
|
||||
Oké prima, ik hoor het wel.
@CleanedCordoba, bedankt! |
|
||||
|
||||
Inclusief adapters: €550,-
|
|
||||
|
||||
Inruil 5x205 ook mogelijk, bij voorkeur BRM's.
|
|
||||
|
||||
Up.
|
|
||||
|
||||
Doe een bod, moeten weg.
|
|
||||
|
||||
Hupsa, inruil baby fuchs, gasburners, hackmessers enz. ook mogelijk!
|
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
Wegens niet op komen dagen van de koper weer te koop!!!
Doe een bod! |