#1
|
||||
|
||||
Camber voor
Hoe kan ik het camber voor verstellen? Bij een golf 1,2,3 kan dit met de twee bouten in de demper maar bij een typeIV (leon in mijn geval) zit dit heel anders..
__________________
Quote:
|
#2
|
|||
|
|||
Moet je een camberkit kopen, die boven op je veerpoot komt, ik heb deze van KW, en werkt perfect.
|
#3
|
||||
|
||||
De wielvlucht is dus niet te stellen zoals bij andere types?
__________________
Quote:
|
#4
|
|||
|
|||
Nee, helaas niet..
http://www.gepfeffert.com/onlineshop/artikel/7/36 Deze heb ik voor mijn Golf 4, de lagers en rubbers worden erbij geleverd. En je kan het verschil kwa vering ook zeer goed merken! |
#5
|
||||
|
||||
Hmm.. kut
__________________
Quote:
|
#6
|
|||
|
|||
Wat is het probleem dan? Misschien dat je het anders op kan lossen?
|
#7
|
|||
|
|||
Fusee krom maken of je schokdemper krom maken.
Dan moet het waarschijnlijk ook lukken.
__________________
Jetta mk2 |
#8
|
||||
|
||||
@ Jeroen, wiel liep tegen de veerpoot, nu met spoorverbredertje opgelost.
@Patjetta: hier hebben we wat aan :S
__________________
Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
Ik gaf alleen andwoord op joentje.
Maar je kan toch ook de fusee kogel ietsje naar buiten en naar binnen schuiven? Het helpt niet veel maar wel iets.
__________________
Jetta mk2 |
#10
|
||||
|
||||
Dat heeft dus geen enkele zin.
Het wiel loopt tegen de veerpoot ,dus de stand van de naaf ten opzichte van de veerpoot moet veranderd worden (wat dus niet gaat) Een spoorverbreder is idd de enige oplossing. |