|
||||
|
||||
7 augustus - M.I.V.W Event 2011 ~ Valkenburg (ZH)
Omdat het nu echt storm begint te lopen met vragen hier alvast een tipje van de sluier: We verwachten in januari 2011 de definitieve datum voor M.I.V.W Event 2011 bekend te kunnen maken, daarna zullen alle belangrijke details over het evenement, hotel-arrangementen en samenwerkende partijen in dit topic worden gepost. Het gaat een mooi jaar worden! Voor nu dan nog: namens de gehele M.I.V.W crew: fijne feestdagen en een spetterend nieuwjaar! Edit 31-01-2011: De datum staat vast: 7 augustus 2011, Vliegveld Valkenburg, ik wil iedereen vragen nog GEEN hotelkamers te boeken, Vanaf 18 februari is het mogelijk om via een speciale website kamers tegen gereduceerd tarief te boeken. Er zullen Voldoende kamers aanwezig zijn! Meer info in de week voor 18 februari. Update 18 februari: De reservering van hotelkamers was vanaf 18.30u vandaag mogelijk. Heb meteen goed en slecht nieuws: In 2 uur tijd gingen meer dan 200 hotelkamers als warme broodjes, de MIVW site ging plat, zelfs de online booking tool van het hotel had/heeft er behoorlijk moeite mee... Het was/is een gekkenhuis Vandaar iets verlaat, maar dan toch hier ook de link naar de boekingtool: http://www.nh-hotels.nl/events/nl/e...wagen_2011.html Zoals gezegd: op dit moment zijn de kamers vol, het hotel haalt een groot aantal kamers terug bij pre-boekingen van grote tour-operators, later vanavond en morgenochtend komen er dus weer kamers vrij. Wil ook jij jouw M.I.V.W Event ervaring uitbreiden met een pre-meeting bij het hotel, de dikste auto's daar zien, een gesprekje aan kunnen gaan met de eigenaren, wees er dan heel snel bij! Er is security aanwezig, maak je geen zorgen, we hebben het daar helemaal top geregelt. Update 21 februari: Het is weer mogelijk om kamers te boeken, het hotel voegt zo nu en dan nieuwe kamers toe aan ons arrangement. Je kunt daarom gewoon blijven boeken. Kom je er niet uit:stuur mij even een berichtje. Laat bij een boeking altijd duidelijk weten dat je voor MIVW boekt, dan weet je zeker dat je de korting op de kamerprijs krijgt. Update 1 augustus 2011: Zondag gaan de poorten van Vliegkamp Valkenburg door regeltjes echt niet eerder open dan 09.00 uur het heeft helaas echt geen nut eerder aanwezig te zijn. Zorg wel dat je minimaal tussen 09.00 uur en 10.00 uur aanwezig bent zodat je niet in een heeeeeeele lange file terechtkomt.
WWW.MIVW.NL Last edited by CorMIVW : 01-08-2011 at 21:31. |
|
|||
|
|||
mooi een beetje op tijd dan kan ik nog verlof vragen mocht het nodig zijn.....
|
|
|||
|
|||
ff denken...................
yup... ik ben d'r bij met StickerDUMP :-)
|
|||
|
|||
Heb deze post ook op ons dutch.dub forum gezet.
|
|
||||
|
||||
Kom maar op met de datum, zetten we hem gelijk in de agenda.
Gelijk de laatste en enige meet waar ik heen ga met de golf 1 volgend jaar, daarna gaat hij uit elkaar voor een grote opknapbeurt. gr
|
||||
|
||||
zoiezo aanwezig
|
||||
|
||||
Dit jaar zeker aanwezig
|
||||
|
||||
even de datum afwachten maar rond die tijd van de afgelope meetings is er kans dat ik dit jaar moet werken maar probeer ruim voortijdig vrij te nemen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Aanwezig ongeacht de datum
|
|
||||
|
||||
count me in
|
||||
|
||||
Kom maar op met die datum, ik moet de vakantie nog boeken.
|
|||
|
|||
VAG Nation zoiezo Stand-by !
|
||||
|
||||
daar moesten we dit jaar maar ook weer heen gaan
|
|
||||
|
||||
Van 2 t/m 17 juli zijn wij met vakantie. 24 juli zijn mijn vrouw en kinderen jarig. A
Doe maar 31 juli. Ik krijg het vermoeden dat ik er dit jaar niet bij ben.
|
||||
|
||||
Misschien maar es een jaartje overslaan
|
|
||||
|
||||
tijd zat om de caddy2 er weer goed bij te zetten!
uiteraard weer dabei! |
|
||||
|
||||
zeker erbij
|
||||
|
||||
ik ben hier ook zeker bij met de 83er gti, heb ook hetzelfde weer besteld als afgelopen jaar.
|
|||
|
|||
net als vorig jaar aanwezig met vagcruisers
|