|
||||
|
||||
Nürburgring in de problemen?!
|
|
||||
|
||||
dat is niet best! heb me iig op facebook.com/savethering al aangemeld
maar kan me niet voorstellen dat dit circuit echt ten onder gaat, hoop dat er een of andere sjeik nog een kerstbonusje heeft liggen |
|
||||
|
||||
hmm als je die filmpjes altijd ziet lijkt het er altijd stampvol op de baan..
|
||||
|
||||
lijkt me ook dat er genoeg races gereden worden, maar als er geen publiek komt zal het met de inkomsten ook snel minder worden
|
|
||||
|
||||
Niet de ring...
Quote:
Ik heb me ook aangemeld, is jouw kerstbonus niet toereikend, Frank?
|
||||
|
||||
Ook aangemeld en meteen op me blog gezet...
|
||||
|
||||
Sinds 2006 geen F1 GP meer geweest door wanbeleid en vriendjes politiek bij de FIA.
Keuze zou eigenlijk heel simpel moeten zijn..... De Ring is helemaal verbouwd en nieuw Hockenheim oud en vervallen en minder ruimte waarom dan geen F1 meer op de Ring???
|
||||
|
||||
Quote:
je geeft antw op een vraag wat je zelf stelt
|
||||
|
||||
Quote:
erg genoeg maar waar haha
|
||||
|
||||
Mismanagement...
# Als je te horen krijgt dat je niet meer met een leuk uitlaatje mag rijden.. je met een sierstuk op de uitlaat er al afgeplukt wordt. # De rondeprijzen WEER omhoog gegaan zijn.. # Een meter vangrail meer kost dan een staaf goud.. En de crisis achter ons latende, zijn er gewoon minder mensen naar de ring gegaan... Als ze dit walhalla van autogekken willen behouden zal er iets moeten gebeuren aan de organisatorische kant...de economie is weer verbeterd..
|
|||
|
|||
het heeft te maken met het ringpark.. zie
http://www.nieuwsmotor.nl/motornieu...-voorkomen.html en http://www.savethering.org/ |
|
||||
|
||||
Ring park is een flop geworden.. kost miljoenen..
dat halen ze nu terug om overal geld bovenop te zetten... entreekaarten/schleifekaartje. enz Zijn al genoeg koppen gerold bij het management en zelfs de politiek...wat ik gehoord heb.
|
||||
|
||||
Erg jammer dit, hoop dat ik mn auto af krijg voordat het dicht gaat.
|
|||
|
|||
het ring park kost idd miljoenen per jaar, en dit willen ze terug verdienen door gewoon alles duurder te maken, jaarkaart is van 1075 naar 1350 per jaar gegaan, maar dan krijg je er dit jaar wel 100euro op die je kan besteden bij het park. Alsof ik daar op zit te wachten, ik maak het liever op aan benzine!
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn donatie gisteren gedaan in de vorm van wat geld en een hoop fijnstof.
Wel een leuke aanbieding; 24 euro voor één lang rondje GP circuit + Nordschleife. Niet verwacht dit jaar zo vroeg mijn eerste rondje weer te draaien. Met als gevolg dus wel de winterbanden eronder en de schroefset op standje winter. Prijzen zijn inderdaad niet meer wat t geweest is. Kan me nog herinneren dat de rondjes voor enkele jaren terug 16 euro kostten.
|
||||
|
||||
Laat het maar ten onder gaan, dan zijn alle schulden ook verdwenen en dan zou het fijn zijn als iemand het geheel koopt (zonder het park) en weer normale prijzen gaat hanteren voor de liefhebbers.
|
|
||||
|
||||
de m5 zal niet meer rijden
|
||||
|
||||
Quote:
Bron: autoblog.nl