#1
|
||||
|
||||
spanning
gister kreeg ik de auto niet meer aan de praat. bleek dat de accu leeg was. ik dus een vriend bellen, komt ie aanrijden met z'n Alto'tje, wij accu kabels aangesloten en hup gestart. rijd ik na een tijdje rond gereden te hebben naar huis. probeer hem meteen weer te starten, en weer is de accu leeg. ik dus andere accu bij m'n oom vandaan geritselt (65ah) en een dynamo van de buurman. de dynamo komt van een audi af maar dit past gewoon dus dat maakt niets uit verder. maaaaaarrrrrrrrrrrr, nu brand het waarschuwingslampje van de accu als ik over de 4000 toeren p/m ga. maakt het nou wat uit of je nou bv een dynamo neemt van een audi 80, 1.8 8v en die plaatst op een golf gti 1.8 8v???op de dynamo staat 30~90 ah.
__________________
Always VW |
#2
|
||||
|
||||
..
__________________
Always VW |
#3
|
||||
|
||||
Waarom koop je gewoon niet een nieuwe accu die overeen komt met het type wat je er eerst op had zitten...wat kost zoiets nou....4 tientjes? dan ben je er een hele poos weer vanaf
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
accu is perfect nu, is niks mis mee, probleem zit hem geloof ik in de dynamo. mijn vraag is of het nu uitmaakt wat voor dynamo je neemt of hoeveel ampere je minimaal en maximaal kunt nemen?
__________________
Always VW |
#5
|
||||
|
||||
Slippende snaar bij hoge toerentallen?
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
daar dacht ik ook aan, zal dat effe nakijken
__________________
Always VW |
#7
|
||||
|
||||
probeer ff die snaar aan te spannen misschien dat dat helpt
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
hij staat al strak, misschien te strak?
__________________
Always VW |