|
||||
|
||||
mijn nieuwe aan winst!!!
het is eindelijk zo ver gekomen ik heb er nieuwe velgen bij voor onder mn polo 6n van 1997. het zijn bbs 2 delig geworden. heb ze voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. hierbij wat foto's
en hier komen ze onder wat vinden jullie ervan? |
|
||||
|
||||
Word zeker mooi ! maakt niet uit wat de maten zijn van de wielen maar het blijft gewoon een tijdloos model wiel.
|
||||
|
||||
maten zijn 15 inch 6.5j et 33.
ik moet ook nog banden hebben. |
|
||||
|
||||
iemand iedeetje harten groen in kleur van auto?
of andere suggesties? |
|
||||
|
||||
zwart of zilver en gepolijst.. wit kan ook, maar staat denk ik niet bij je wagen... kleur van de auto vind ik over het algemeen geen porum...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee had jij niet witte ronal turbo's gekocht???
|
||||
|
||||
hier een voorbeeldje zeg wat je ervan vind?
iemand een bbs gepolijst foto van de zijkant zodat ik die er in kan photoshjoppen |
|
||||
|
||||
dit zijn dan 3 delige maar staat wel vet.
Heb wel een foto van de zijkant van mijn auto met 2 delig alleen zijn die 7,5J breed. http://home.tiscali.nl/dennish/edition/nu3.jpg
|
||||
|
||||
maakt niet uit thx ik ga er ff mee aan de slag
|
|
||||
|
||||
hier met de bbs gepolijst
|
|
||||
|
||||
En een paar " te groot maar staat wel goed hoor!
|
|
||||
|
||||
welke is het mooist de chrome of niet?
maar zwart heeft ook wel wat. hey erik kom jij niet uit zeewolde? |
|
||||
|
||||
Ik vind in kleur van de auto persoonlijk mooier.
|
||||
|
||||
baseknot... het staat er zelfs dat ie uit Zeewolde komt
en mijne zijn niet chroom maar volledig gepolijst.. hoe -> sixpack weet er alles van
|
|||
|
|||
Vind met dat zwarte hart wel heel mooi staan bij de kleur van de auto,moet je wel een mooi gepolijste rand hebben.Zit er over na te denken om mijn BBS-en ook zwart te spuiten.
|
|
||||
|
||||
ik ben er achter wat het gaat worden ik ga ze vol polijsten. zwart kan altijd nog miss volgend jaar.
als leuk winter projectjeO |
|
||||
|
||||
ik ga ze zaterdag op halen bij mijn vw vriend johan8vplus+
|
|
||||
|
||||
en waarschijndelijk komen deze wielen te koop
|
|
||||
|
||||
voor hoeveel?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kicke GEK! Eerst polijsten en dan zwart, iedereen doet het eerder andersom. Uren polijst werk een jaar later weer in een uurtje zwart spuiten :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Ik val zowat van mijn stoel hier