|
||||
|
||||
Zoek de Golf
|
||||
|
||||
Staat daar binnen in de werkplaats misschien eentje? Bij die Espace?
|
|||
|
|||
40000 euro gestyled!
En het nut van de schermpje aan de zijkant zie ik ook al niet! oh ja..... waar is de Golf, ik zou het je niet kunnen vertellen!
|
||||
|
||||
oh oh oh wat een ding
|
|
||||
|
||||
Een mickey mouse Peugeot 206 haha en dat een golf durven noemen, schaam je!
|
||||
|
||||
Nou, weten we in ieder geval waar we geen auto moeten kopen.....wat een dromers...
|
||||
|
||||
Hahahaa wat vreselijk, wie mailt hem even?
een auto kopen in Apeldoorn is risicovol, dit is algemeen bekend. Vooral sjoemelen ze daar met km standen. |
|
||||
|
||||
Ik was heel dicht bij een mail sturen om te vragen wat het voor garage is dat ze het verschil niet weten tussen een VW en een Peugeot, maar ik heb me kunnen inhouden.
En ik zie ook al niet in wat dit met Barbie te maken heeft van oh oh... Zullen wel van die kleine geile schooljongetjes zijn die ervan dromen om over die geplamuurde Barbie heen te mogen kruipen. Zij liever als ik.
|
|||
|
|||
Wat een walgelijk apparaat!!!
|
|||
|
|||
"De auto is voor ongeveer € 40.000,- gestyled"
Hadden ze beter een echte R32 van kunnen kopen
|
||||
|
||||
op hun site is het wel ineens een peugeot haha wat een figuren
http://www.sleutelbloem.nl/index_aa...e2a&sid=2806048 |
|
|||
|
|||
Quote:
Aan de auto te zien houden ze wel van plamuur en nep |
|
||||
|
||||
was origineel licht groen metallic
heeft in de buurt van tilburg gereden, stond toen eens te koop voor 20000 euro was vlgs mij van iemand met een eigen inbouwstation voor audio en geloof me in het groen was hij ook niet mooi |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze had ooit heel lang geleden in een boekje gestaan die ik toen kocht, in het groen... Ik herkende het meteen aan de inbouw TOEN vond ik dit wel mooi Nu niet meer
|
|||
|
|||
De grote beurt is terug!!!
|
|
|||
|
|||
als golf verkoopt ie beter dan als peugot
maar wat is dat ding lelijk zeg |
|
||||
|
||||
Deze gooit wel hele hoge ogen op de in een ander topic reeds besproken 402 evenementen....
Dat schermpje aan de zijkant vind ik wel echt een heel goed idee, komt op deze plek helemaal tot z'n recht...
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moeten we volgende week maar aan de gang met je Golf V Zet hem maar vast in de loods en het komt helemaal |
|
|||
|
|||
Quote:
whahahaha |