|
||||
|
||||
Jetta 2 1985 4-drs LPG WegenBelastingvrij € 850,-
Volkswagen Jetta type 2 op LPG
•BJ 06-1985 •APK 06-2011 •1,6 motor op LPG •Distributie 2000 km vervangen •5 versnellingen •Rijdt pittig •Verbruik van 1:11 •Ziet er netjes uit •Carburateur moet schoongemaakt worden en eventueel nieuwe pakkingen en benzine afsluiter vervangen (17,50) •Per kwartaal bespaar je 200 euro aan wegenbelasting -->na een jaar is de auto "gratis" door deze besparing! Buitenkant netjes, binnenkant (motorruimte en kofferbak) heeft wat roestplekken. Verder standaard auto Inruil niet mogelijk Volksforumprijs: € 850,- Last edited by clyde : 25-04-2011 at 11:17. |
|
|||
|
|||
Dag Clyde,
Waar kan ik hem ophalen? Ik heb intresse! Groet Sjoerd |
|
|||
|
|||
hele wilde gok.............. twello?
|
|||
|
|||
ja zover was ik al Ik bedoel ook meer, ik wil hem kopen waar moet ik naar toe komen
|
|
|||
|
|||
stuur de verkoper ff een BP'tje....
|
||||
|
||||
nog te koop
Hij is nog steeds te koop.
staat inmiddels al weer 2,5 maand stil. Goed bod per pb mogelijk. inruil nog steeds niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
Wat is de km-stand en heb je toevallig foto vh interieur?
|
|
||||
|
||||
Grote wisseltruc!
Je Mk2 Golf heeft een bumper met chrome bies voor en zwarte bumper achter, deze net andersom! Succes met de verkoop, was wel geinteresseerd in de Golf... helaas ben ik nog maar 17
|
||||
|
||||
Heb je wat foto's van interieur, koffer- en motorruimte?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Geen pm ontvangen van je. Vandaag zal ik foto's maken, kmstand checken en info hier plaatsen @ Rick Leusden: Jij bent eng! Als je interesse in de golf hebt, gewoon kopen! 17 = bijna 18 en als je een liefhebber bent, moest je al vanaf je 14e een kever of golf uit- en in elkaar hebben gehaald Last edited by clyde : 19-03-2011 at 09:06. |
|
||||
|
||||
De kmstand is 330.XXX km. Er wordt weer mee gereden en dat gaat lekker goedkoop!
2000 km gelden is de d-riem met rollen vervangen. Auto moet toch helaas weg. Hier de gevraagde foto's" Roestschade kofferbak: Interieur, passagiersstoel heeft onder de hoes een andere bekleding! Roestschade in motorruimte onder accubak; Dashboard; Prijsdrop naar 850! De auto is echt meer waard. |
|
|||
|
|||
Geen lekke band meer? Haha heb hem vaak zien staan in Twello.
|
|
||||
|
||||
:)
Hahahaha,
De achterband is soms lek, soms niet. Kan een maand vol zitten of binnen een dag leeg. Prijsdrop: 800! |
|
||||
|
||||
?Verkocht!
Verkocht! Mag naar het archief!
|
|
||||
|
||||
is echt verkocht hoor!