|
|||
|
|||
golf 2 gti onderdelen
golf 2 gti onderdelen:
-digifiz compleet met alle toebehoren 140 euro(moet nagekeken worden).voor de kenners, hij heeft het konijntje achterop! (verkocht) -gti edition interieur uit golf 3 passend in golf 2(zonder deurpanelen) 350 euro (verkocht) -gereviceerde remklauw links achter 50 euro -gereviceerde remklauw rechts achter 50 euro -Ta-Technics schroefset in goede staat 125 euro (verkocht) -in hoogte verstelbare gordelmechanismes voor 3 deurs 70 euro -gestoffeerde hoedeplanksteunen 15 euro -achteras met zgan remschijven en wiellagers 75 euro -zwart vloerkleed in goede staat 45 euro -tunnelbak 25 euro -motorkap tornado rood 15 euro -motorkap zwart met wat lakschade 15 euro -zwart spatbord linksvoor met een beetje lakschade 15 euro -zwart spatbord rechts met een beetje lakschade 15 euro -zwarte deur links met een beetje lakschade en wat restyle deukjes 30 euro -zwarte deur rechts met 2 restyle deukjes verder netjes 35 euro -één armige wisser(zelfbouw) werkt perfect en pakt het hele raam 20 euro -heldere koplampen 20 euro (verkocht) -remklauwen voor 40 euro voor beide -rembekrachtiger 30 euro -8v gti motor compleet met versnellingsbak ,computer,dynamo,startmotor enz. met nieuwe distributie riem,olie en filters,kleprubbers,koppeling 215.000 gelopen, loopt perfect!! 350 euro eventueel is het blok ook kaal te koop! -zwart g60 achterbumper in goede staat(mist alleen het sleepoog klepje) 35 euro -dashboard in zeer nette staat zonder scheuren en dergelijke 50 euro -diverse schakelaars enz. heb nog veel meer liggen dan wat hier staat. als je wat nodig bent wat hier niet bij staat graag mailen. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Last edited by johanv22 : 30-12-2010 at 22:21. |
|
||||
|
||||
schroefset ook passend op een golf cl 87' 1.6cc ??
|
|||
|
|||
Quote:
yep, past gewoon |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik heb de foto's van mijn huidige linker-achter-rem-klauw opgestuurd. Zijn dit dezelfde als op dit model? Ik hoor het wel!, gr, Remko |
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt mail |
|
|||
|
|||
die digitale teller, werkt die ook op een vr6 met type 3 zekeringkast?
KOFFIE!!! ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. -Golf MKIII '95 2.8 VR6... -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... Last edited by the-sherriff : 29-11-2010 at 21:03. |
|
|||
|
|||
Ik ben nog opzoek naar plastic afdekkapjes voor de nummerplaatverlichting aan de achterkant.
1tje is al voldoende, het is voor de keuring . Heb je die? |
|
|||
|
|||
Quote:
zal vast nog wel op de kofferklep zitten denk ik |
|
||||
|
||||
Sportline-interieur is dat compleet? Dus voorstoelen, achterbank en deurpanelen?
En wat is de staat en prijs? |
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas, is verkocht! |
|
||||
|
||||
Heb je toevallig nog een hoedenplank liggen?
|
|||
|
|||
Quote:
helaas, heb ik niet meer liggen |
|
|||
|
|||
He Johan, zitten er nog nette zwarte zonnekleppen in?
|
|||
|
|||
Quote:
volgens mij zijn ze nog wel netjes, zal morgen even voor je kijken |
|
||||
|
||||
Hey Johan,
al aan demonteren toegekomen? Ik wilde vragen of je bij de remklauw ook de 2 pinnetjes kan doen waarmee je de deur vergrendeld (als deze nog standaard zijn). gr, Remko |
|
||||
|
||||
heb je misschien nog smalle strips rondom? [/QUOTE]dus ook met de wielkasstript
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
en weer even een skop omheeg
|
|
|||
|
|||
Heb wel interesse in de digifiz, is die nog te koop? en wat bedoel je met die moet even na gekeken worden.
SiX
|
|||
|
|||
Quote:
digifiz is al verkocht tevens een upke |