|
|||
|
|||
TE KOOP golf MK1 Cabrio "79
Te Koop/Ruil,
Mijn golf MK1 Cabrio uit 1979 1,5 gls Wegens verhuizing moeten we meer Kilometers gaan maken en dat vind ik zonde van deze auto. Er is een "nieuwe" motor in gekomen een volledig gereviseerde 1,5 gls die heeft nu ongeveer 60000km gelopen. De auto is helemaal gerestaureerd alle leidingen remmen kabels etcetc vervangen opnieuw gespoten nieuw dakje van het voorjaar alle vloeistoffen vervangen motorolie bakolie etc en nog veel meer Zoals in een ander topic te lezen was waren er wat probleempjes door de vacuumslangen van de carburateur. Dit is weer helemaal opgelost en loopt weer super. Het liefste zou ik hem ruilen met een wat modernere auto golf 3 vento etc Anders is de prijs Euro 1500,-- bijgevoegd een aantal foto's. Voor meer foto's en/of vragen graag even een PB of mailtje a.bakker8111@chello.nl gr Arno Last edited by gravety : 06-01-2011 at 20:04. |
|
||||
|
||||
Is dit de originele kleur Arno?
|
|
|||
|
|||
Nee,dit is niet de originele kleur,dat is wit.Hij is vorig jaar na de restauratie overgespoten in de huidige kleur.
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
weekend upje!!
bieden mag he |
|
|||
|
|||
En nog een upje!
|
|
|||
|
|||
skup!
|
|
|||
|
|||
upje voor deze mooie golf!
|
|
|||
|
|||
Waar is deze auto te bekijken?
|
|
|||
|
|||
nieuwe vraagprijs 1500 euro!
auto staat momenteel in Dronten. |
|
||||
|
||||
OFF TOPIC....
DIKKE MUSCLE CARS ERNAAST.... DAMN.. succes met de verkoop van het nette cabriotje
|
|||
|
|||
off topic..
zijn eventueel ook te koop prijsklasse is ietsje anders haha |
|
||||
|
||||
Kep nog wel een bmw e30 m3, die mag weg voor een dikke MOPAR.
challenger hemi toevallig.. sorry off topic
|
|||
|
|||
back on topic
|