|
||||
|
||||
Oldschool mk2 grilletjes
Bij deze bied ik 2 grilletjes aan, ze mogen los weg uiteraard, allebei hebben ze geen afgebroken clipjes en zijn in goede staat.
grill 1: dus de versie met chromen randje. grill 2: dus de versie met rood randje en verstralers. vraagprijs 50euro per stuk, maar bieden staat vrij, ruil met een enkele gril met rood randje sta ik voor open. of met een net gti stuur , of een setje goeie luidsprekers voor op het dash. set 16inch staal,15inch oldschool wieltjes, kortom ik sta voor veel open |
|
||||
|
||||
Hej Mischa,
Die grill met rode bies, is dit een orginele VW of namaak?? Want mijn orginele begint vaal te worden. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Das een goeie...ik ga direkt ff kijken.
(edit) hij is origineel onderdeelnummer is: 191.853.653H Last edited by mischatdi : 21-11-2010 at 15:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan mag je deze voor mij apart zetten. Ik zal ff een PB sturen voor alles in orde te maken.
|
||||
|
||||
die met rooie bies is gereserveerd voor Jel golf 2 gti
|
|
||||
|
||||
de gril met rode rand is naar jel onderweg, dus een up voor de chromen versie, een bod mag ook,of inruil net oud type gti stuur mag ook, de versie met 4 claxonknoppen, of de volkswagenlogo achterop samen met de tekst "volkswagen"en dus dat kleine logo ernaast
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up die met rode rand is weg die met chrome ligt er nog... inruil van onderdelen is niet meer nodig
alleen 16inch vw/audi doppen is mogelijk |
|
||||
|
||||
Is opsturen mogelijk?
|
||||
|
||||
ja hoor, maar jij komt hier 35min vandaan?
|
|
||||
|
||||
altijd word er naar deze grilletjes gezocht, en nu wil niemand hem overnemen?
als het te duur is mag het ook gezegt worden hoor inruil van luidsprekers is mogelijk oa voor dash of deuren van een passat of ovaalen |
|
||||
|
||||
up maar weer... bieden mag
|
|
||||
|
||||
die met het chrome randje is dit ook een originele of een immi?
|
|||
|
|||
Past die met de chromen bies ook op een golf 1 uit 1990?
|
|
||||
|
||||
Als het een originele is dan is ie niet duur ,ik heb m afgelopen MIVW meeting nieuw zien liggen voor 349 euro
En hij pastvolgens mij niet op een golf 1 , ook niet als het een cabrio is van '90
|
||||
|
||||
ik heb nog steeds interesse origineel of immitatie.
|
||||
|
||||
sorry ik tjek mijn topics niet zo vaak, maar hij is er nog hoor, bij interesse kun je beter een pb sturen, en of hij origineel is? ik dacht van wel
|
|
|||
|
|||
is die grill nog steeds te koop?
|
|
||||
|
||||
ik heb de grille met chromegekocht en reeds betaald.