|
|||
|
|||
Genoeg of te weinig voor omboren?
http://link.marktplaats.nl/386165047
zijn die dingen om te boren, zie namelijk heel veel gaatjes! thnx!
|
||||
|
||||
Ja, lijken me een vlak hart te hebben.
Die kleine gaatjes hebben de meeste velgen wel. Vraag me niet waarom, ik heb nog nooit gezien dat ze ergens voor gebruikt worden.
|
|||
|
|||
maar de overlapping die dan gaat naar 4 x 100, wordt het dan niet teveel gatenkaas i.v.m. die kleine gaatjes!
|
||||
|
||||
Moest dat zo zijn, kun je die toch effe laten dichten.
Maar ik weet dat de meeste, zo niet alle, meerdelige BBS-en die gaatjes hebben, en die worden ook gewoon omgeboord van elke willekeurige steek naar bijna elke willekeurige steek.
|
|||
|
|||
ken gewoon Salih! Niks mis mee..
|
|
|||
|
|||
Quote:
@ Breadfan en Floris : thnx mannen dan ga ik er even serieus over nadenken, het is een keer wat anders dan de meerdelige versie en 16''!
|
||||
|
||||
Lijkt mij anders geen vlakke achterkant te hebben... wordt dan lastig herboren. Zou een betere foto van de achterkant vragen voor je de moeite neemt te bieden of gaan kijken.
|
|
|||
|
|||
de gaten van 4x100 komen dan wel heel dicht op het naafgat te liggen. Bmw heeft een naafgat van 76 mm als ik me niet vergis. Die andere gaten zou je kunnen afdichten.
|
|
|||
|
|||
had hem al gemaild, en hij zegt dat hij vlak is!
het is idd ook een BMW dus een groot naafgat, wordt blijkbaar dus lastig.....
|
||||
|
||||
Quote:
Die extra gaten zijn voor speciale (dure) uitlijn-klemmen
|
|||
|
|||
Waarom omboren?!?
Als je hier 15 mm. adapters tussen gooit, dan past het ook nog makkelijk!!! Mijn wielen hebben ET33 en daar zit ook nog 15mm. tussen. En mijne zijn ook nog eens een maat groter...
******* **** Last edited by BobbyEdition1 : 22-11-2010 at 22:56. |
|
|||
|
|||
jaaa maar wie weet doe hij dat niet, omdat die adapters nog al prijzig zijn, dus dan zou omboren toch ook een goede optie zijn, en miss dan gelijk met een ring er tussen van 57.1 binnediameter (als die maat klop) en dan buite diameter 76mm
gewoon 4 ringentjes laten draaien/lasersnijden, is ook de duurte niet, als je bewijzen van spreken die ringen zou willen hebben, kan ik ze wel voor je lasersnijden, moet je maar laten weten dan stuur maar pb ofzo gr antoine |