|
||||
|
||||
ja, foutje kan gebeuren he
is allemaal al teruggedraaid, geen nsb kenteken zal op de weg komen.
|
||||
|
||||
en dat het nu net weer in de Telegraaf moet staan.......
|
||||
|
||||
Classic.
|
||||
|
||||
PIK en PVV mochten ook niet
|
||||
|
||||
Quote:
PIK zal niet lukken zonder klinkers op kentekenplaten... afijn, op RDW.nl is een lijst te vinden met combinaties die niet worden uitgegeven, denk inderdaad aan PVV, alles met SS, LPF etc
|
|||
|
|||
haha ja en de meeste naar dealers van duitse auto's
en dan 4 mei met zn allen naar duitsland
|
||||
|
||||
Quote:
m.a.w. de kortst lopende serie kentekens ooit.
|
|||
|
|||
achterlijk dat pvv niet mag en vvd wel. Dat is racisme.
Aantal dingen vind ik wel terecht, maar trek dan ook 1 lijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Discriminatie, niet racisme. Maar ik ben het inderdaad wel met je eens.
|
||||
|
||||
Quote:
ja, als je 3 cijfers hebt (10^3) en 3 letters (15*17^2)... dan kom je natuurlijk lager uit met mogelijkheden dan 4 letters en 2 cijfers! Ook zonder de verboden combinaties al. 15 letters volgens mij voor personenwagens als beginletter, B en V mogen wel als 2e of 3e letter. (26-AEIUOCQWY-BV)=15 nog 4.335.000 kentekens! (of 4.330.665 als 00-###-0 niet voorkomt) en dan minus 1000 (of 999) voor elke veboden combinatie! toch?
|
||||
|
||||
herstel, beginletters D en F waren ook weer voor brommerts, dus het komt nog wat lager uit!
|
||||
|
||||
Ook de W is niet beschikbaar als beginletter, M ook niet trouwens in zijn geheel.
|
||||
|
||||
Maar de 0 wordt wel weer gebruikt. De K, is ook weer terug van lang niet gebruikt.
Mooi trouwens dat op VF geen reacties zijn 'wat is NSB?', want dat lees je ook wel hier en daar... Jens |
|
||||
|
||||
Is het niet zo dat ze hierna dan de cijfers omdraaien?
Bijvoorbeeld: Nu: 71-HTG-6 Zo: 7-HTG-16 En waarom niet kentekens weer invoeren van voertuigen die zijn gesloopt of iets... :S |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, toen ik nog als lasser werkzaam was, werkten we meestal op raffinaderijen in Botlek/Rijnmond. Het viel me toen op dat de meeste Rotterdammers zo dom waren dat ze je in één zin konden uitschelden voor zowel "vuile NSBer" als "******jood". Die tulpenbollenvreters hadden de geschiedenis dus écht niet begrepen
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 03-11-2010 at 22:53. Reason: terecht heeft VF het K-woord door sterretjes vervangen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is, zodat wij onze kentekens kunnen opsturen als we ze jarenlang stil laten staan. En dan na verloop van jaren toch weer de originele combinatie terug kunnen krijgen ;-) Jens |
|
|||
|
|||
Quote:
dat bedoelde ik ook, maar kon ff niet op het woord komen. Maar het ging inderdaad even om mijn punt! Maar ja de staat is wel op meerdere gebieden compleet de kluts kwijt!
|
||||
|
||||
Quote:
De ene politieke partij is de andere niet..... Jens |