|
|||
|
|||
pascalliecabrio
Na al een tijdje rond geneust te hebben vond ik het wel tijd om me voor te stellen.
Ik ben Pascal Tolboom, En woon in kockengen een klein dorpje dat licht tussen Utrecht en Amsterdam. Nu ben in 17 jaar (april 2011 word ik 18) Verder voetbal ik en ben automonteur Bij een opel dealer. De meeste mensen denken nu 17 en al een auto. maar ik had de kans om een golf 1 cabrio uit 89 te kopen en kon die kans niet laten liggen. Zo ziet die er nu uit. Nou heb ik laatst nieuwe velgen gekocht. Ats cup limited line Gr Pascal...... |
|
||||
|
||||
welkom,mooie cabby en superwielen
(hij is wel wat hoog he )
|
|||
|
|||
komt ook nog een schroefsetje onder, Kan vooral achter nog wel wat lager. Maar had het er nog niet bij gezet.
|
|
||||
|
||||
Kockengen altijd gezellig!
Welkom.
|
||||
|
||||
welkom En wat vinden de collega's ervan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
geschikt x ongeschikt
|
|||
|
|||
welkom!
Mooie wagen heb je. Die velgen zijn echt super gaaf! Veel succes ermee, en tegen die tijd je je rijbewijs hebt is die wel mooi helemala klaar!