|
||||
|
||||
Mike's 1.8 20VT
Zo sinds afgelopen zaterdag heb ik me nieuwe auto Is een golf 4 1.8 T van 98 geworden.
Als opties heeft hij: recaro leer(stoelverwarming), clima, MFA, winterpakket, cv met klapsleutel, etc.. Is ingevoerd en heeft net geen 139xxx gelopen. Complete onderhoudshistorie erbij, en recentelijk onderhoud gehad. Hier de foto's: Voorlopig heb ik er niet al te veel plannen mee. Maar in voorjaar gaat er het een en ander veranderen. -Setje 18 inch velgen -Schroefset -Amerikaanse bumperstrip -Spieglkappen folien -Kachelpijp verwijderen en orgineel eronder -Polijst beurtje geven -Raderdetector kabels eruit halen En voor de rest zie ik het wel.
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) Last edited by Mike--1991 : 29-10-2010 at 16:47. |
|
||||
|
||||
Vandaag al wat aan de auto gedaan.
Die vieze folie van de ramen gehaald! Ook had ik deze week nieuwe boxen besteld vandaag ingebouwd inclusief de radio en subwoofer. Hoop volgende week de orginele uitlaat eronder te hebben
|
||||
|
||||
veel plezier met je aankoop, tip: hou je olieniveau in de gaten.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Zonder folie zag ie er net al een stuk beter uit!
Zal hem zondag even netjes polijsten voor je
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Eindelijk foto's
Leuke wagen op die kachelpijp na inderdaad, ben benieuwd naar de plannen
|
||||
|
||||
@toth75: Zal erop letten!
@TCZL: Dat moet zondag wel lukken @Vains: Haha hij maakt gelukkig nog niet veel lawaai
|
||||
|
||||
Toevallig net nog effe over je mk3 gehad, dat ik 't jammer vind dat ie weg is, en hoorde dat er een mk4 voor in de plaats gekomen is.
Mooie complete auto. Zal vast net zo goed worden als de vorige.
|
||||
|
||||
Quote:
Met wie heb jij het dan over mij oude mk3 ? Hoop dat hij nog beter word Dat is tenminste wel de bedoeling
|
||||
|
||||
Met iedereen! Gespreksonderwerp numero uno!
Was vandaag effe met Thijs onderweg om die Corrado af te breken.
|
||||
|
||||
Quote:
Ah haha Beetje gelukt met slopen?
|
||||
|
||||
ben benieuwd wat dit gaat worden,maar dat komt best goed
mooie basis iig...
|
||||
|
||||
Zullen jullie nog even een tijdje moeten wachten voordat de grotere veranderingen komen
@Pul: dankje!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor, aardig opgeschoten. Blokje kan er volgende keer meteen uit, en het is na vandaag al zo goed als kaal.
|
||||
|
||||
Wordt een waardige opvolger aan je plannen te zien
|
||||
|
||||
Vet hoor een 5 deurs MKIV, en dan ook nog met het juiste inetrieur (op het hout na) en een GTI....
|
||||
|
||||
Mooi ding, alleen die uitlaat
|
|
||||
|
||||
Dankje voor de reacties! De uitlaat gaat er nog onderuit
@breadfan: Dan gaat het idd hard! @Larsv5: Ik vind hout juist mooi erin. Het gewone beschadigd zo gauw. En dit hoort bij een gti!
|
||||
|
||||
Heey kerel
een hele leuke golf 4 die je je gekocht hebt en ziet dr in et echt ook echt netjes uit alleen goed schoonhouden he:P en idd aan de corriej wordt al heel hard gesleuteld en blokje ligt er gelukkig al bijna uit |
|
||||
|
||||
Vanmorgen om half 10 kwam Mike bij me aanrijden.
Begonnen met de auto te wassen en te kleien. Hierna ben ik er maar eens overheen gegaan met de polijstmachine. Na het polijsten de golf nogmaals gewassen. Na het wassen de auto in een Chemical Guys Sealant gezet met een laagje Smartwax erover. Al met al zijn we zeer tevreden met het eindresultaat
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Damm over die poetsbeurt mag je zeker tevreden zijn!
Ziet er strak uit. succes verder met de rest van je plannen!