|
||||
|
||||
Dennis' Golf 2 1.6 Manhattan
Mijn daily ride voor deze winter (en wellicht iets langer).
Een 1600cc Golf 2 uit het jaar '89. Er staat een Golf 1 project in de garage dus moest voor weinig even een wagen hebben om mobiel te blijven. Het is dus zoals gezegd een Golf 2 geworden. Als ik de stickers moet geloven is het een Manhattan uitvoering. Hieronder wat foto's: De plannen die ik heb;
Hij heeft wat kleine krasjes links en rechts en wat kleine stukjes roest die ik nog effe eruit wil halen en bij spuiten. |
|
||||
|
||||
Was weer een gezellige bijkomstigheid om deze wagen op te halen, die ik niet had willen missen, en gelukkig ook niet heb gemist! Zo kom je nog eens ergens....
|
||||
|
||||
Altijd mooi een 50/50 van bumper zwart maken.
|
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
wat gebruik je voor je bumper ?
grtzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Cheapo verfbrander van de Aldi, En daarna heb ik er dashboard spray opgedaan, dan ziet het er wat beter uit. En wellicht blijft het dan ook wat langer zitten. |
|
||||
|
||||
Zeker Meister,
Nu nog even een totaal foto en eentje van ja platte wisser. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand nog suggesties voor een verzekeringsmaatschappij waar ik hem semi-oldtimer kan verzekeren.
Bij de een moet je 25 jaar oud zijn, bij de ander moet je 1e auto hebben en bij de ander moet je een schadevrij jaar hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
bij de 1 25jaar oud zijn? dan is het geen semi klasieker maar oldtimer semi klasieker geld van 20 t/m 25jaar oud kortom ik denk aan je verhaal tehoren dat ze allemaal uitgingen van oldtimer want dan klopt het pss maar niet alle auto's komen in aan merking voor oldtimer of semi klasieker verzekering. ik moest er al tegen lullen bij unive, maar omdat ik alles er heb gingen ze toch accoord om mijn gti van 84 als old-timer te verzekeren |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd...de mijne wordt volgende week dinsdag 20 jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doelde met die 25 jaar niet op de auto maar op mijn eigen leeftijd. Als 20 jarige zonder schadevrij jaren en <1 jaar rijbewijs is het niet zo makkelijk. Dan maar 45 euro per maand verzekering betalen. Overigens heb ik mijn eerste aankoop gedaan voor de Golf; Ich liebe eBay Deutschland |
|
||||
|
||||
Zal moeders hier eens vragen waar dat ook al weer was,
Dat je op onze leeftijd voor 300 euro per jaar een semi oldtimer kan verzekeren zonder 1ste auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker bezig, die moet ik hebben. |
|
||||
|
||||
Ja maar je bouwt wel geen schade vrije jaren op.
Dat is het enige nadeel. Morgen avond hoor je van mij welke verzekeringsmaatschapij het is. |
|
||||
|
||||
Auto inmiddels verzekerd via Independer verzekeraar gevonden, 35 euro per maand is overheen te komen.
Helaas overal afgewezen voor semi-oldtimer verzekering. |
|
||||
|
||||
De grill is binnen en zit erin
|
|
||||
|
||||
Dit is de winterlook met mijn 10 euro eBay winterbanden (13" van een Lupo);
En niet te vergeten ook een mooie lekkage! |
|
||||
|
||||
Heb twee verzoekjes aan de VW-elite
Past een Golf 1 schroefset op een Golf 2? Heeft iemand een linkerdeurtje voor me (in deze kleur)? |
|
||||
|
||||
Plannen voor komende tijd
En dan deze bad boys op het staal: Ik heb trouwens niet erg lang geleden ook caramelschijf gekocht voor die lelijke stickers van mijn wagen te krijgen. Ik had alles al geprobeerd (afbijt, benzine, verfbrander, stickerverwijderaar enz.) maar niets heeft geholpen. Nu gingen alle stickers d'r meteen vanaf, behalve die er eigenlijk af moesten. Toen dacht ik, fok die sticker, korrel 1000 gepakt en gewetsandt. En dacht aanvankelijk dat het lekker ging, de sticker was n.l. weg. Maar de lak nu ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee past volgens mij niet. Heb het iig eens gelezen voor Golf 2 op Golf 1 wat niet bleek te kunnen. |