|
|||
|
|||
Polo th-linee
hoi allereerst zou ik me ff voorstellen. ik ben michael en ik kom uit hulst (nederland) en volg al een tijdje de projecten op deze site en vond het ook wel tijd om mijn projectje te plaatsen.
hiervoor heb ik een polo 6n gehad waaraan het een en het ander veranderd was deze dus: nou deze is dus vervangen door het nieuwer model de 6n2 het is een 1.4 16v uit 2000 hieraan is ook al het nodige verandert : -er zitten porsche stoelen ingemaakt en daarna is alles bekleed -schmidts th line -kw schroefset -gti gril -engelse spiegel aan linkerkant voor de rest ben ik nog wel wat dingen van plan om te veranderen met de tijd zoals: -double din radio erin -dashboard laten bekleden -evt koffer strak laten zetten -leuke geluidsinstallatie. -xenon 8000k in ieder geval hier al een paar foto's zal er morgen nog een paar maken en plaatsen. alleen de kwaliteit van de foto's is niet super!( iphone) Last edited by --michael-- : 04-05-2011 at 00:07. |
|
||||
|
||||
oef,die 6n2 is f&cking dik!
|
|||
|
|||
Je Polo ziet er echt fantastisch uit! Ook mooi met de Schmidt in je kofferbak.
|
|
|||
|
|||
dankjewel mannen
hier gelijk nog een paar foto s -_- |
|
||||
|
||||
Dik!
|
|||
|
|||
de tering die th-lines staan dik!
wat voor maten velgen+banden liggen hieronder?? |
|
|||
|
|||
oei beetje late reactie:P maar zit 14 inch onder in 8 en 9j en banden 195/40 en 215/40
afgelopen zondag ook nog naar racewars geweest,was zeer geslaagde meeting heb alleen nog geen foto's grtz! |
|
|||
|
|||
vorige week zondag ook naar lower level geweest(BE)
hier een fototje ervan: grtz |