|
|||
|
|||
Digifiz vragen
Heb deze uit een sloper kunnen halen.
Uploaded with ImageShack.us Is deze van een oude of nieuwe zekeringkast, de kast zelf was er namelijk al uitgetrokken maar de boom van de fiz hing er nog aan. Dashboard was verder ook al vrij kaal, weet dus niet of ie t alarmknop op t stuur had. Last edited by RVH : 17-10-2010 at 16:54. |
|
|||
|
|||
meen dat dit nieuwe type is aan de blauwe stekkertjes te zien
|
|
||||
|
||||
even de achterkant los halen en vind je een haasje dan is het een nieuw type
gr pieter. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog even op de andere spullen gekeken die ik uit die auto gehaald heb, op elk onderdeel staat '90.
Haasje moet ik nog even nakijken, hoop het wel, digifiz heeft 260*** op de klok. Stekkertjes kan idd kloppen, heb de zekeringkast van een '91 eens opengetrokken van een vriend, werden andere kleuren dan bij mijn '84er gebruikt. Ik heb al begrepen uit breadfan z'n topic dat t dan nogal veel werk is om m dan aan te sluiten. Denk dat ik m dan maar verkoop.. |
|
|||
|
|||
heey ik heb een oude versie, misschien ruiken? zoek het nieuwe type..
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht je deze kwijt willen, en ik zeker weet dat hij in mijn GTD gaat werken, heb ik eventueel wel interesse. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor, is best te doen. Zeker als de motor overeenkomt of je zelf een beetje van elektronica afweet. In mijn geval gaan beide vliegers niet op, dus laat ik me lekker een mooie kabelboom maken / oude aanpassen. Herm van Longstreet Engineering kan je daar vast wel mee verder helpen. Over de prijs daarvan kan ik niks zeggen, dat is afhankelijk van hoeveel en wat er aangepast moet worden. Dus ook daarvoor kun je het beste Herm zelf even vragen. Moest je toch besluiten hem te verkopen, neem dan even contact op met Puc. Die is al lang op zoek naar zo'n ding.
|
|||
|
|||
dan heb ik ook nog een vraagje, kan ik de teller van een 7000 gewoon wisselen met 8000?
bedoel dus ik koop me een 7000 met kabelboom en alles erbij. sluit deze aan en wissel de klok tegen 8000?
|
||||
|
||||
Geen idee, maar de aansluitingen zijn zover ik kan zien gelijk.
|
|||
|
|||
Quote:
In mijn geval ben ik zelf ook niet zo super met electronica en komt de motor ook niet overeen. Ik ga eerst eens het een en ander regelen voor de dieselombouw van mijn 84'er, ben nogal gek als ik daarmee nog langer op dure benzine ga rijden. Als iemand erachter kan komen of een 8000rpm bak gewoon op de rest aangesloten kan worden, wat mij overigens vrij logisch lijkt, dan zou Puc idd de mijne wel over kunnen nemen.. |
|
|||
|
|||
niemand wat ermee kan helpen?
|
||||
|
||||
dat kunt ge gewoon onderling wisselen
toerental blijft dus kloppen ;-) |
|