|
|||
|
|||
Golf 4 TDI 90 pk 318.000 km
Hallo hierbij bied ik mijn golf 4 tdi aan
BJ 1998 KM 318.000 MAAR LOOPT ALS EEN ZONNETJE (NIKS GEEN GEROOK OF OLIEVERBRUIK) golf 4 - 90 pk - electrische ramen - airco - highline uitvoering - 17" lichtmetaal DE AUTO STAAT OP DUITS KENTEKEN MAAR IS BPM VRIJ AANGEZIEN HET EEN NEDERLANDSE AUTO IS GEWEEST. DUS ALLEEN OP KENTEKEN ZETTEN EN APK ER OP DE AUTO HEEFT NET 5 MAAND NIEUWE TUV ER OP DUS APK MOET GEEN PROBLEEM ZIJN Vraagprijs € 2550 euro Zonder velgen mag ie nog wel voor iets minder weg Je grijgt er dan gratis sinasappelkistjes bij haha nee hoor 15 inch staal met winterbanden (weinig profiel) Eventueel inruil van een golf1 of een kever (geen roestbakken) Voor vragen gewoon even bellen Tim 06-27081874 |
|
||||
|
||||
Inruil mogelijk van 2 Golf III 's
1 zeer mooie Amerikaan met Airco 5 deurs alle boekjes etc etc. Rijdt als nieuw !! 1 EU GTI edition ( had ik gekocht om de slotplaat en grille over te bouwen op de USA omdat er een koplamp gescheurd is van de USA) Amerikaan is een rabbit 2.0 EU is een GTI edition Let me know hoe je dit ziet svp @ donwillaert@hotmail.com Thanksss in advance De Rabbit wordt geleverd op 15 inch Borbets met 2 slechte en 2 goede banden