|
||||
|
||||
Vw Golf 1.6 1990
TE KOOP VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 1990
De golf is goed onderhouden, De auto is tot 2002 dealer onderhouden. Boekjes met beurten etc. zijn aanwezig. Daarna is de auto van m´n neef geweest en nu dus van mij. Hij en ik hebben de auto altijd netjes z´n beurten gegeven. De auto heeft ongeveer 255.000 km gelopen. Er wordt nog wel mee gereden dus die stand loopt nog wat op. Reeds een aantal onderdelen vervangen: - Nieuwe remscijven+blokken voorzijde - Nieuwe waterpomp, koelvloeistofflens en V-snaar - Bougie´s, kabels en doppen - Alle filters - de auto is een maand geleden uitgelijnd (rapport aanwezig) - 1,5 jaar geleden is de achterdemper vervangen. De auto is rondom ± 3 mm verlaagd d.m.v. verlaginsveren. De achterklep is een beetje roestig op een aantal plekken. De rest van de auto ziet er goed uit. Hij heeft uiteraard wel wat krasjes en deukjes maar daar ontkom je niet aan bij een auto van 20 jaar oud die nog in de originele lak zit. 26 mei dit jaar mocht de Golf voor de APK-keuring en daar kwam hij glansrijk door. Je kunt dus onbezorgt doorrijden tot 26 mei 2011. Vraagprijs: 625 euro. Over de prijs valt nog wel te praten. Bij interesse kun je me altijd bellen of mailen: 0634588019 chris_kornelis@hotmail.com Last edited by chris634 : 18-10-2010 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
prijs verplicht !
|
||||
|
||||
o okee:P Is aangepast
|
|
||||
|
||||
Je hebt een e-mail van me.
|
|
||||
|
||||
verkoop je 'm met de gti achterlichten, of de originele? De oranje achterlichten wil ik dan wel van je overnemen
|
||||
|
||||
Still for sale
Hij gaat weg met de Gti- achterlichten. Dus die kun je van me overnemen |
|
||||
|
||||
Prijsverlaging
|