![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey ik vroeg me af hoe kkrijg ik een beetje camber op de achter wielen
en heeft iemand mss een iedee of er camber plaatjes bestaan voor een golf 4 of mss hoe en wat en waar alvast thnx |
|
||||
|
||||
![]() ff bellen met de dealer, voor golf 3 bestaan ze nog wel, kosten daarvoor per kant iets van 90 euro
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met welke dealer? & is golf 3 dan hetzelfde als golf 4,persoonlijk dacht ik het niet.? |
|
||||
|
||||
![]() gewoon de vw dealer
en naar mijn weten is golf 4 niet hetzelfde nee
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze ooit bij Antera zien liggen
(Adverteerder: Tuningcenter Lowering http://www.lowering.nl/) beste even een pbtje doen (hij woont in breda) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon bij de vw dealer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up zoek nog altij camber plaatjes voor de achter as om de wielen wat te camberen
links info en ervaring allen welkom grtz |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook tussen de achteras en de astappen één ringetje per bout plaatsen bij de onderste twee bouten. Werkt prima
![]()
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y Last edited by Typ 81 : 17-10-2010 at 20:27. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() beunhaas.......
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tenzij jij met een wiskundige berekening komt, waaruit blijkt dat het onverantwoord is, maar dat lijkt me niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() verbetert dit dan ook het rijgedrag ?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat net even te ver
![]()
|
|||
|
|||
![]() hehe
![]() ik heb het over golf 4 he ![]() niemand die iets weet van camber plaatjes of dat deze bestaan fso ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja sorry, ik dacht even dat je het over een MK3 had, nevermind.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Lijkt me toch helemaal niet betrouwbaar, zeker als het wat ouder en poreus wordt. De bouten zullen maar los komen. Vind het nog een slechter idee als die 2 revetten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en die camber shims waar zijn deze te vergrijge ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
... |