|
||||
|
||||
net wakker met een kater en dan zie je dit
na een avondje zuipen met vrienden stond ik op en zoals elke ochtend kijk ik even naar buiten naar mijn lekker ding
en toen zag ik dit nu is mijn vraag of heldere koplampen gewoon in een orginele grill passen en of dat uit ziet grtjss |
|
||||
|
||||
Wat voor sticker hebben ze op je bumper geplakt dan?
Koplampen zijn gelijk aan origineel, alleen het glas is helder. Of het eruit ziet....ieder z`n smaak
|
||||
|
||||
Denk dat het hem eerder om de linkerkoplamp gaat.
Want er ligt glas op de grond. |
|
||||
|
||||
sticker zit er altijd al op
het glas van mijn lamp is eruit en ligt voor op straat |
|
||||
|
||||
ai, wat een rotstreek.
heb je buiten die lamp geen schade verder?
|
||||
|
||||
een kras op de bumper maar die heb ik met g3 eruit gekregen godzijdank
zoiets komt best hard aan als je auto net een dag helemaal klaar is op wat kapjes na |
|
||||
|
||||
hoeft geen vandalisme te zijn trouwens hoor, zo heb ik ook al een keer een koplampglas gebroken en laatst een vriend van me ook. Die kitrand lost op op een e.o.a. manier en dan flikkerd het glas er gewoon uit. Komt meer voor bij mk1 koplampen
|
|||
|
|||
Dat klopt, is ook bij mij gebeurd.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jetta mk2 koplampen ook wel. Auto van Dasher gekocht, zonder problemen vanuit Groningen naar Utrecht gereden, en zodra ik rem op de oprit bij thuiskomst flikkert het glas de lamp er uit. Dit lijkt inderdaad ook meer er op dat het spul er gewoon is uit komen vallen. Zitten volgens mij niks van scherven in of rond de lamp, alleen op de grond.
|
||||
|
||||
Als je er heldere lampen in zet, dan ziet het er net zo uit als op de foto (zonder glas zeg maar)........dus gewoon weer originele erin !!
|
||||
|
||||
klopt heb ik vorige winter ook aan de hand gehad.
Last edited by volkswagen : 11-10-2010 at 18:24. Reason: fout getypt |
|
||||
|
||||
oke gelukkig kan het dus ook gewoon eruit gevallen zijn
kan ik weer gustig slapen vanacht zonder honkbal knuppel naast het bed en 1 oor boven de lakens |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien heb je vannacht met je dronken harses wel zelf dat ding ingeslagen met je honkbalknuppel.
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha nee voor dat ik dat doe moet er eerst een opel teken in de grill staan |