|
|||
|
|||
Caddy 3: steentje tussen remklauw en remschijf
Ik heb een caddy 3, Het is nu al de 3de keer dat ik een steentje tussen mijn remklauw en remschijf heb, het maakt een enorm knarsend lawaai. Zijn er mensen die dit probleem ook soms hebben?
|
|
|||
|
|||
welkom
|
|||
|
|||
Quote:
Bij deze Ik was het van plan, maar dit probleem spookte heel de tijd door mijn hoofd. Aangezien ik weg moest heb ik eerst mijn probleem gepost |
|
||||
|
||||
Ik heb het wel eens gehad met mijn Audi 80. Na een rondje op het circuit zat er ook een steentje tussen de schijf en de klauw en dat maakte geen prettig geluid. Toen ik de auto iets naar achter liet rollen was het opgelost.
Echter beantwoord dat niet jouw vraag waarom je dat regelmatig hebt.
|
|||
|
|||
Achteruitlopen hielp niet. De wagen moest binnen voor onderhoud, daar hebben ze terug het wiel, remschijf, ... afgehaald. Geen steentje gevonden, ze hebben wel het roest eens afgeklopt en sindsdien geen knarsen meer
|
|
|||
|
|||
ja komt meer voor. ben zelf werkzaam bij een vw dealer.
meestal als remblokken zo goed als nieuw zijn. meestal ff wiel eraf pakken, klauw eraf halen dan kan je steentje er tussenuit vissen. is bij iedere vw..(golf, touran, golf +)