#1
|
||||
|
||||
Ian's 1991 Polo 2F Coupé
Ook maar eens een topic maken voor m'n 2F Fox, die had ik hier nog niet. :V
Hij stelt op zich niet zoveel voor maar door deze auto werd ik wel aangestoken door het VW-virus. Kocht hem vorig jaar in september 2009 en heb hem een tijd als daily gebruikt. Nu is het m'n 2de wagen waar ik in het weekend mee rijd en rij ik dagelijks in mijn Jetta Mk1. Mijn zus moet binnenkort haar rijexamen doen en dan zou zij met deze auto rijden. Maar ik zou hem graag ruilen voor een Polo 2 (met ronde koplampen) of zo, die vind ik mooier. Had bij aankoop 74.060 originele km's, nu bijna 79.000km. Zit een 1000cc motortje in en het interieur is nog in zeer nette staat. Ook heeft hij nergens rotte plekken, maar de carrosserie ziet er niet meer als nieuw uit vanbuiten helaas. In het jaar dat ik hem heb heeft de Polo al veel gezien, zie foto's. Bij aankoop: 60/40 verlaagd, met G40 achterlichten en donkere koplampen en knippers: Met Borbet Atiwe's: |
#2
|
||||
|
||||
Later terug zonder verlaging en weer met oranje knippers:
Met 2 verschillende velgen en weer met gewone achterlichten. Last edited by Ian_C : 09-10-2010 at 15:59. |
#3
|
||||
|
||||
En 'vandaag', op Golf 2 staal (origineel staal verkocht) en heldere achterlichten
Niet echt m'n ding, die achterlichten, maar was even voor de fun om te zien hoe het staat. :V
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |
#4
|
||||
|
||||
Met alle respect... Maar hij wordt er niet mooier van...
Ik had em verlaagd op de Borbets laten staan...
__________________
Groeten, Martyn |
#5
|
||||
|
||||
ja.....waar ben in godsnaam mee bezig
eerst maar weer beginnen bij het begin en zakken met die hap gr pieter. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook maarja, verlaging was slecht (had geen verkorte voordemper bij de set), dus er terug van onder want het reed voor geen meter, en verlagingsset verkocht, evenals de Borbets. Laag is mooi, maar heb geen zin in al dat gedoe met die attesten (België). Ook omdat het niet meer m'n 'hoofdauto' is, en m'n zus gaat er mee rijden, dus boeit me niet echt zoveel meer. Golf 2 staal is ook niet m'n ding, maar is maar een tijdelijke oplossing. Heb nog een set Polo 6N staal liggen ook, en een set BMW spaakwielen, evenals een set ATS Cup look-a-likes, maar allen nog zonder banden. Dat Polo 5-gaats staal van een paar foto's hoger zou ik nog willen terug mooi maken (en heel misschien ook verbreden), vind ik nog een leuk velgje.
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |
#7
|
||||
|
||||
Mini shootje gedaan, wat staat hij toch hoog op zijn poten he. CrossPolo style.
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |
#8
|
||||
|
||||
Goed om te zien dat golf 2 staal past onder een 2F. Of heb je aanpassingen moeten doen? Ik ga morgen ook golf 2 staal ophalen en ik wist niet helemaal zeker of dit ging passen onder mijn 2F. Ik heb alleen wel de sierranden erbij wat de velgen wat moderner maakt.
|
#9
|
||||
|
||||
Past direct. Alleen je bandenmaat kan roet in het eten gooien als je de auto verlaagd hebt of wilt verlagen. Golf maatje is namelijk te groot.
Heb zelf ook met golf velgen+banden gereden. Onverlaagd ging dat goed. Verlaagd ging dat vreselijk aanlopen.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#10
|
||||
|
||||
Ze zitter eronder en het past prima inderdaad. Verlagen word hem denk ik eventjes niet of ik moet een manier gaan vinden dat het wel gaat.
|
#11
|
||||
|
||||
Je zou een begin kunnen maken door er de juiste bandenmaat op te leggen. Of je rolt je wielranden om, dat is vaak ook net voldoende. maar dat ligt er ook weer aan wat voor maat hier omheen zit. en welke et waarde deze velgen hebben.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#12
|
||||
|
||||
Ja dat klopt The_Maxx. De banden die er nu op liggen zijn eigenlijk te hoog maar dit kwam mij financieel op het moment het beste uit
|