![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Zet me vraag even hier neer om te kijken of jullie me veder kunnen helpen Ik heb wat problemen met de golf2 Als de auto een tijdje stil heeft gestaan (1 week) heeft hij problemen met starten en mopet ik hem zeker wel 6-7 keer aandraaien wil hij ook lopen. ook heb ik vaak sochtends dat hij wel start in 1 keer meer hij weer wil afslaan soms slaat hij ook gewoon 2-3 keer af! Nu heb ik het gevoel dat hij gewoon iets te zuinig staat afgestelt want als ik gas blijft geven een beetje slaat hij NIET af en blijft hij lopen. ik zelf zit dus te denken dat hij te zuinig af staat gestelt of dat de boegies niet genoeg vonken en vervangen moeten worden. hoor het graag van jullie wat het probleem kan zijn om meer zekerheid te krijgen ![]() groeten. |
|
||||
|
||||
![]() Bougies vervangen kan in elk geval nooit geen kwaad en dat zijn de kosten ook niet..Het is een feit als de bougies op zijn de motor slecht stationair loopt en zelfs wil afslaan.
Succes in ieder geval! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat voor motor enzo..