|
|||
|
|||
MarioMK1Cabrio
Nu ik lid ben van dit forum zal ik mij even voorstellen,
Mario, 27j uit R'dam en een echte petrolhead. Omdat mijn 7-jarige project de Honda Prelude 2.2i vtec 4ws te duur wordt verkoop ik deze. Nu heb ik een veel te lange uitgestelde droom aangeschaft! Een VW Golf Cabrio MK1 in het wit uit 1980. Specs; - BBS-kit - Borbet velgen - Schroefset Plannen; - Puntjes op de i zetten - Roest wegwerken - Interieur cleanen, dash maken enz enz - Alarm incl audio inbouwen - Cruzen en genieten. Owja, ik zal aardig wat vraagjes op dit forum posten dus mijn excuus alvast Greetz Mario |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welkom!
mooie cabby ennuh.. voor een vraagbaak ben je hier aan het juiste adres
|
||||
|
||||
JA HOORRR!!!
Welkom jongen
|
|||
|
|||
Thanks!!!
|
|
||||
|
||||
Welkom. Deze heb ik nog niet zien rijden.
Je achterklep moet gesteld worden.
|
||||
|
||||
hey mario,
mooi cabbie gewoon even losdraaien omhooghalen en vast draaien, komt vast wel goed mvg tommy |
|
||||
|
||||
welkom,leuke cabby
|
|||
|
|||
Eerste inspectie & beurtje
Last edited by MarioMK1Cabrio : 12-10-2010 at 12:41. |
|
||||
|
||||
wat een mooie cabrio! welkom
|
|
|||
|
|||
Heren hij staat nu te koop!!!
Gr Mario |
|
||||
|
||||
waarom?
|
|||
|
|||
Heren,
Deze auto heb ik eind november verkocht. Middels rij ik een Suzuki Swift waar ik erg blij mee ben! Waarom dit? Deze auto brengt mij van A naar B en ik heb geen behoefte er iets aan te doen, bij de Golf wilde ik 1000 dingen doen... Ik heb een Prelude waar te veel geld in zit en heb daarvan geleerd. Misschien dat ik vd zomer weer een cabrio koop voor 4 maanden en hem na de zomer weer wegdoe. Een stadsauto is zo slecht nog niet! Greetz Mario |
|
|||
|
|||
Update,
Mijn Honda Prelude Vtec (8j in bezit gehad) verkocht 4 maanden geleden. Mijn MK1 cabrio 1980 wit verkocht, november 2010. Ik rij nu in Swift uit 1995. Blijf opzoek naar een MK1 cabrio type 1, 1979 tm 1981. Moet perse een witte zijn. Zo min mogelijk roest! En ik wil een WATERDICHT dak, ik heb zulke drama's gehad met mijn oude mk1. Weet iemand er eentje, let me know. Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon een mk1 3 deurs kopen? Staan wel een paar leuke te koop hier...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja oke, Maar het moet wel een witte mk1 cabrio zijn die waterdicht is uit 1979 of 1980. Greetz |
|
|||
|
|||
Update
Goodmorning, de cabby waarmee ik dit topic ben begonnen heb ik 4 maanden na aanschaf moeten verkopen. De koper zwerft op dit forum volgens mij rond onder de naar Samurai. Ik was afhankelijk van dit voertuig en daar was de staat simpelweg niet naar.
Na lange lange tijd heb ik de mogelijkheid een ander aan te schaffen en dit laat ik mij geen twee keer zeggen. Het is weer een witte geworden uit 1987. Een 1.8 met een handbakje. Dikke Borbet T velgen 8J 14 inch. Zwaar gedropt, nadelen paar roestplekjes en een versleten bestuurderstoel. Incl wat kleine andere zaken. Motorisch pak ik nu aan, radiateur, kleppendekselpakking, ect ect ect... Het maakt me niet uit, ik ben niet afhankelijk van de auto en ga er een parel van maken. In iedergeval ben met deze auto op MIVW, mochten er andere MK1 meetings zijn waar ik echt bij moet zijn let me know!! Greetz van een trotse MK1 bezitter |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi man, welkom back. en veel plezier ermee. We willen wel foto's |