|
|||
|
|||
Interieur spul golf mk1
Wegens opruiming zeer veel diverse delen:
4 gordels. Heupgordel achterbank. Gordelsloten. Brede achterlichten 2 stuks gebruikt. Smal achterlicht. Koplamp. afdekkapjes raamslingers. Voorpijp 1.5 jb. Speakerkapje dunne deurbakken. Radiator 1.5 jb. Dieselradiator(slecht) met goede koelfan en kap. Diverse veerschotels. Zwarte plakbekleding??? a-stijlen. 2 Versnellingsbaksteunen(5 bak). Voorste baksteun rubber gescheurd. Diverse andere steuntjes. Nette asbak. Remklauwen. Deurpinnetjes. Deurpanelen blauw met speakergaten......... Wat aandrijfassen en homokineten...(geen automaat geloof 1.8) Diverse deur? rubbers cabrio. Raamslingers. Deurklinken. Nog wat meer spul.... Alles in een koop uhh 50 euro of zo? regio nijmegen Last edited by vento tdi : 07-10-2010 at 22:46. |
|
|||
|
|||
wat voor gordels zitten erbij?? en zijn deze compleet met de drukknopslotten??
gr maikel
|
|||
|
|||
Hallo,
Wat voor deurpanelen zijn het en de staat ervan? foto? Welk type koplampen en de staat? Hoor van je, groetjes Quote:
|
|
|||
|
|||
jongens heb echt geen zin om alles na te zoeken heb ooit 2 mk1 's gesloopt en heb alles in dozen staan.
Alles in een koop staat erbij kom kijken en beslis...... Schijnbaar moet ik er 500 voor vragen en dan verkoop ik het wel?!?!?! Last edited by vento tdi : 06-10-2010 at 18:12. |
|
|||
|
|||
Goed bezig
Je hebt PM.....!! Quote:
|
|
|||
|
|||
bij deze wat meer info...
|
|
||||
|
||||
Ik wil gerust eens komen kijken.
Men broer zoekt nog wat interieur spulletjes voor zen MK1
|
|||
|
|||
mensen bel me even op 0622946755 als je wilt...
|
|
|||
|
|||
ik had je gebeld, heb nu gezien wat je hebt, voor mij niet echt van toepassing, succes met de verkoop.
Quote:
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
||||
|
||||
ik ben nog op zoek naar aandrijfassen voor golf 1, heb je die nog??
geloof dat ik toen ook bij jou die schroefset heb gekocht nie?? kom misschien morgemiddag ff langs als dat kan, ik bel je dan nog wel vantevoren.