|
|||
|
|||
Oer gti,hoeveel zijn er nog in nederland???
Ik was wel benieuwd naar hoeveel orgininele oer gtitjes er nog zijn in nederland.
Dus geen omgebouwde, alleen orginele. En op kenteken. Ik boedoel oer gtitjes met de kleine achterlichten 1.6 gti en tieten tacho, scots ruit interieur enz... Hier de mijne. Gaat nog uitelkaar. nr1. nr2. nr3. nr4. 91-NS-85 nr5. DB-87-VV nr6. nr7. FN-37-PV Last edited by fire and ice vr6 : 21-11-2010 at 19:55. |
|
||||
|
||||
1976 gti in bezit van egon. heerlijk apparaat!
|
||||
|
||||
Quote:
van die andere fotos krijg ik de rillingen als ik aan de winter denk gr pieter. Last edited by monark : 26-09-2010 at 11:01. |
|
||||
|
||||
Hier mijn Golf Gti uit 1978
|
|
|||
|
|||
DB-87-VV
De mijne |
|
||||
|
||||
De mijne is van 2-77', origineel NL. Alleen hij ligt geheel uit elkaar.
|
|||
|
|||
Quote:
heb je ook een foto van de auto is wel het mooiste Last edited by fire and ice vr6 : 27-09-2010 at 07:30. |
|
|||
|
|||
weer 1 gevonden.
|
|
||||
|
||||
@knedel16vweber. bedankt voor het posten van mijn 1er..
ooit zal hij wel weer eens te zien zijn op een meeting maar dat duurt nog wel ff... overigens zijn de bumpers er allang af en heb de oer bumpers al klaar liggen. Last edited by egon : 27-09-2010 at 09:57. |
|
||||
|
||||
Als ik denk aan een oer gti, denik aan een exemplaar met kleine achterlichten en stalen bumpers!
Zoals die van Siep dus, die is er cool. |
|
|||
|
|||
Quote:
15 jaar geleden aan begonnen en nog niet klaar Is de bedoeling dat de kleur golf 4/audi blauw wordt Is van 78 met een dak van een 80er[schuifkanteldak] En grote achterlichten |
|
||||
|
||||
Quote:
maar die is ook klaar
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
wel het mooiste foto bij gedaan Last edited by fire and ice vr6 : 28-09-2010 at 09:44. |
|
|||
|
|||
waar blijven de oer gti,s
|
|
|||
|
|||
even een kenteken er bij gevoegd.
|
|
|||
|
|||
nou mensen geen meer
|
|
||||
|
||||
Er stond een tijdje geleden nog een te koop op mp ergens in de betuwe, inarisilber, is weer beland op het forum, kenteken begon met FN
|
||||
|
||||
FN-37-PV inarisilber, ex van Peter Z
|
|||
|
|||
Quote:
graag ook een foto of zo iets kan ik hem er even bij zeten. |