|
||||
|
||||
Audi A4 B5 2.6 sedan | PRIJSVERLAGING NAAR €4000 EN BIEDEN MAG!
Deze mag dicht, hij is eindelijk verkocht!
Last edited by SvenFGTF : 11-12-2010 at 09:40. Reason: Andere velgen |
|
||||
|
||||
Wat verbruikt deze auto zo ongeveer.
Misschien ook een klein beetje uitgesplitst. Stad, buiten de bebouwde kom, snelweg ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oh, wist niet dat je dat daar kon vinden.
Maar staat niks op, over deze auto zie ik. Dus mijn vraagt blijft nog even onbeantwoord...
|
||||
|
||||
dat ligt uiteraard een beetje aan de rechtervoet,
maar ik zelf haal meestal 1 op 9 binnen de bebouwde kom en 1 op 13 op de snelweg. en dan schakel ik niet bij de 2000 toeren meestal dus het kan eventueel nog iets zuiniger.
Last edited by SvenFGTF : 27-09-2010 at 13:18. |
|
||||
|
||||
Begrijpelijk voor zo'n motor.
Maar ik heb een antwoord, en zal dat doorgeven aan een kennis van me. Misschien heeft die interesse, maar dat hoor je dan vanzelf... Bedankt.
|
|||
|
|||
hele nette wagen.
is inruil evt mogelijk, of helemaal geen intresse meer in een auto, ivm de studie?
|
||||
|
||||
Kennis van me is al wezen kijken voor een 1.8 20vt dus deze interesse komt te vervallen..
Ikzelf heb wel zelf heel veel interesse , maar je had hem een jaartje ongeveer later moeten aanbieden, momenteel staat er nog ff geen auto wisseling te wachten... Succes verder met de verkoop Svenn.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel Inruil ben ik eigenlijk niet naar op zoek, wil nog eventjes aankijken hoe het gaat ivm met de studie inderdaad. Ik wil wel weer een auto maar dan eentje die me minder kost (evt een lupo of een jetta mk1) dus als er iets op mijn pad komt verander ik misschien van gedachten. Maar deze auto's moeten wel precies aan mijn eisen voldoen, voordat ik besluit om een ruil te doen. Quote:
Oké, erg jammer van je kennis maar het is niet anders Ik vind het in ieder geval wel heel tof dat je het me eventjes meldt! ik ben namelijk wel anders gewend Voorderest, miss heb jij wel geluk (en ik ongeluk) en staat hij volgend jaar nog steeds te koop, maar dan hoor ik het tegen die tijd wel van je! Last edited by SvenFGTF : 21-11-2010 at 13:20. |
|
||||
|
||||
De advertentie is flink veranderd.
De audi heeft nu andere velgen en ook de vraagprijs is flink aangepast! Vraagprijs: 2950 euro |
|
||||
|
||||
Upje
|
|
||||
|
||||
en omhoog!
|
|
||||
|
||||
Deze mag dicht, hij is eindelijk verkocht!
|