|
|||
|
|||
staande golf
Hallo
Ik ben Erwin en heb me hier aangemeld omdat ik sinds afgelopen zaterdag in het bezit ben van een golf mk1 . Het is orgineel een gls versie met een 1500 moter. De auto is een paar jaar terug ingevoerd van uit Duitsland. De motor is door de vorige eigenaar verwisseld tegen ik denk een 1.6 blok. Het motornummer is 049103021. Iemand die me kan zeggen wat voor blok dit is? De teller staat nu op 158000 ongeveer, het blok heeft nog maar zo'n 65000 gelopen. Verder ligt er een handgeschakelde 5 bak achter, en een lpg instalatie. De staat is over het algemeen goed, bodem is roestvrij, op de carosserie hier en daar een klein plekje wat binnenkort bijgewerkt word. Alleen het linker voorscherm is wat slecht, hier komt in de toekomst een nieuwe op. gr erwin Last edited by staande golf : 23-09-2010 at 20:44. |
|
|||
|
|||
niemand die wat met het motornummer kan?
|
|
|||
|
|||
Als het goed is moeten er ook 2 letters voor de code staan, deze bepalen de type motor.
Gr. Han |
|
||||
|
||||
welkom hier
het klopt moeten 2 lettrs voor staan
|
|||
|
|||
dank je!
Voor de code staan geen letters . Voor op het blok staat 1.6H vandaar dat ik zelf dacht dat het een 1600 blok is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal staat de cilinderinhoud inderdaad voor op het blok. 1.6 zegt het dus al.
|
|||
|
|||
Je bedoelt dat op de cilinderkop 1.6 staat. Dat is bij alle 1500 motoren zo. Ze hebben motorcode JB.,
|
|
||||
|
||||
achterop het blok staat dacht ik ook met grote cijfers/letters de motorinhoud, bijv. 1.6 of 1.8??
|
|
|||
|
|||
morgen nog eens kijken dan. Eerst remlichten weer aan de praat krijgen (zie andere topic)
|
|
|||
|
|||
Vandaag de golf gewassen, en paar dagen terug een CL onderlip gemonteerd. Werd wel een keer weer tijd voor wat foto's Word eigenlijk tijd voor zomer, kan opa zijn zomer sloffen weer aan
Gr uut Dalfsen Last edited by staande golf : 24-01-2011 at 16:01. |
|
||||
|
||||
Ik wou net zeggen: '' dat lijkt Dalfsen wel "
|
|||
|
|||
hehe dat lijkt niet alleen zo . Foto's zijn een kilometer van mijn huis gemaakt, op de dijk van Dalfsen naar de Marshoek
|