|
|||
|
|||
25 april - VW Audi Team Hoogeveen Event ~ Hoogeveen
Bij deze willen we melden dat wel maandag 2e paasdag 25 April 2011 een Come back event organiseren namens VW Audi Team Hoogeveen. Voor de mensen die deze meeting in Hoogeveen nog herinneren wordt ongeveer op dezelfde plek gehouden Meer info volgt nog!
Last edited by da_vwfreak : 25-11-2010 at 19:04. |
|
||||
|
||||
en voor de mensen die het zich niet meer herinneren... hier het album van 2002!!!
http://www.volksforum.com/albums/br...hp?c=96&userid=
|
||||
|
||||
Haha!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Damn! daar ben ik ook nog geweest ! 1 van m'n 1e VW treffens !!!!!
|
||||
|
||||
Lachen! Nostalgie
|
|||
|
|||
Ja dit was DE meeting voor die tijd ,het is te hopen dat deze Nostalgie weer voort leeft
Wij van Dubmeisters zijn erbij. Gr Richard |
|
|||
|
|||
Ja Richard, dat waren nog eens tijden bij Klok in de werkplaats, haha!
Ik heb er nog goeie herinneringen aan! |
|
||||
|
||||
Boa eeehh....toen was het nog geoorloofd om met een booskijker te rijden !!!! Good old days..
Moet nog een aantal punten afwerken aan de GTI, maar Hoogeveen is een mooie opening volgend jaar om de LRR te lanceren !!!
|
||||
|
||||
Die 1,5 km kan ik dan ook nog wel even maken met de mk1 :P
|
||||
|
||||
Dit was voor mij een van de eerste meetings die ik ooit heb bezocht. Voor mij was dit het begin van het zomerseizoen.
erg gaaf dat het weer terug komt. En dat het weer zo'n succes mag worden! |
|
||||
|
||||
Super....
|
|
||||
|
||||
thuis wedstrijd
|
|
|||
|
|||
mooie reacties mensen
vond het ook altijd wel jammer dat de meeting weg was. Club is een tijdje weg geweest en heb alles weer opnieuw opgepakt en hoop ermee volgend jaar een mooie meet neer te zetten kijk anders ook eens op www.vwauditeamhoogeveen.nl |
|
|||
|
|||
datum wijziging!!!
Wegens een aantal redenen is de meeting 1 dag verzet. van zondag 24 naar maandag 25 april. Wordt nu dus gehouden op 2e paasdag De nieuwe flyer: |
|
||||
|
||||
Leuk.. is idd al lang geleden, erg leuke meet toen in 2002. Lelystad ook weer in de picture?
|
||||
|
||||
2e paasdag is een mooie datum! Meestal is het toch zo'n vervelende niks te doen dag.
zullen we dat ovaaltje in lelystad maar laten voor wat het is? Ik persoonlijk heb dat lelijke terrein wel gezien en mis het absoluut niet. Last edited by bugs : 26-11-2010 at 19:07. |
|
|||
|
|||
Aangepast
Gr Richard |
|
||||
|
||||
Quote:
ik persoonlijk heb het wel gehad met de statische meetings. vroeger had je altjd leuk de slalom en sprint.. dit zie tegenwoordig practisch nergens meer.
|
|||
|
|||
Quote:
mijn idee Richard beetje meer actie is welkom |
|
||||
|
||||
Quote:
daar ben ik het ook mee eens, maar lelystad is zo'n vreselijk terrein. Sprint vind ik leuker om te zien als er 2 auto's tegelijk gaan sprinten. maar goed... het gaat niet over lelystad! on topic Last edited by bugs : 30-11-2010 at 19:06. |