|
|||
|
|||
Ruitenwisser probleem
Heb een probleem met me ruitenwissers voor.
De aan de bijrijderskant werkt wel, die aan de bestuurderskant niet. Die kan ik zelf zonder problemen van links naar rechts draaien. Wet iemand wat dit kan zijn? En heeft elke wisser een afzonderlijke motor? lijkt me zelf van niet. Dus zou het kunnen zijn dat van een ruitenwisser iets los is waardoor deze niet meer werkt? Dus een kwestie van erin klikken ofzo? Kan nu moeilijk kijken omdat de regen met bakken uit de hemel komt.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
Controleer het ruitenwissermechanisme waarschijnlijk is hij kapot.
|
|
|||
|
|||
Arm met het moertje vast zetten op het asje!!
|
|
||||
|
||||
is idd meestal gewoon dat die niet meer goed op het asje zit, had ik laatst ook.
|
||||
|
||||
Als er te veel speling op zo'n kogeltje komt springt die er zo uit. Dan heeft er in klikken weinig zin lijkt me.
|
||||
|
||||
Quote:
Met hoge nood als tijdelijke oplossing kan er een postelastiek omheen. Zo heb eens in de shit gezeten op de rijksweg, motor wel draaien maar niet wissen
|
|||
|
|||
weet niet waar je vandaan komt heb nog een goed mecahnisme ( zonder motor, is over te zetten) liggen mag voor weinig weg..
versturen is evt ook geen probleem. |