Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 29-08-2010, 14:20
Martijn-Ede Martijn-Ede is offline
Forum Newbee

Default Martijn-Ede

Goededag allemaal,

Ik ben Martijn en hoe kan het ook anders ik kom uit Ede..

Dagelijks rij ik met een Audi Cabriolet 2.3 zwart met creme leder,
Deze ben ik helemaal aan het opknappen en weer strak maken want de vorige eigenaar had em zo gezegt verkracht en min of meer gedumpt, ze was in hele slechte toestand dus.

En nu is het zover met haar dat ik het zonde vind om er mee in de winter door de sneeuw en pekel te rijden en glijden..
Dus heb ik gister mijn wagenpark verdubbeld en me een Golf mk2 GTI 16v cadeau gedaan.
Het trouwe apparaat, zoals de verkoper zei, heeft 211.154 gelopen en ik heb em voor zeer weinig mee genomen.
Onderweg vanuit Nijkerk een paar keer gekeken wat zo'n ding doet tov een 5 cilinder in een gepanserde badkuip, en moet zeggen zo'n 16v is vies rap voor wat ik gewend was.
Maar mijn plezier lijkt alweer ten einde :S bijna thuis, rij de inrit in en blup, uit wastie..
Dus ik door gerold tot aan de deur en geprobeert te starten, maar lopen doetie niet.. Het enige wat ik hoor is de brandstofpomp en de startmoter draait!?

Ik zal het ook even in het juiste topic plaatsen, aangezien ik als geen ander weet hoe iri het is als mensen dingen op verkeerde plaatsen posten.

MvG Martijn-Ede
Reply With Quote
Reply

Posting Rules