|
|||
|
|||
fotoshop ??
Hallo,
is er hier iemand die een beetje kan fotoshoppen? het stelt niet veel voor, en hoeft ook perfect te zijn, maar het moet de doorslag geven hoe ik mn velgen ga laten spuiten. 2 keuze's. 1. Rand van de velg , het velgbed dezelfde kleur als de auto, en het hart zwart. of 2. hart van de velgen zelfde kleur als de auto , en het velgenbed/rand zwart. iemand die dit even voor me zou willen doen? ik heb 2 verschillende foto's gepakt, weet niet wat een goeie positie was om te gaan fotoshoppen. Alvast HARSTIKKE bedankt! Groeten |
|
||||
|
||||
Niet doen
|
|
||||
|
||||
idd houden zo als hij er nu bij staat...
|
|
||||
|
||||
Klink als een slecht idee
|
||||
|
||||
ik zou het ook mooi zo laten
|
||||
|
||||
shop het ff voor hem en dan ziet ie het vanzelf
|
|||
|
|||
hahah overduidelijk :p
zou het zo mis-staan dan ?? ik laat me velgen nog iets verbreden, dus spuit ze sowieso weer ofnieuw, of dacht ze te poedercoaten. Zou bijv. zwarte velgen beter staan dan, na jullie idee? |
|
||||
|
||||
Compleet wit
|
|
||||
|
||||
ik vind zwart ook wel mooi onder een groene auto
|
||||
|
||||
Zoals je ze nu hebt vink mooi
Anders wit... Zwart vink ook niet alles... Maar moet jouw keuze zijn. Zwart groen is geen porum |
|
||||
|
||||
Even een hele snelle slordige sjop :
|
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik het verkeerd uitgelegd..
ik bedoelde met het hart van de velgen, dus de hele velg, behalve de velgrand ( die voor de diepte van de velg zorgt ) dus hart plus dat met die gaten er in zwart , en dan alleen de velgrand, die brede strook na 't midden toe groen. of juist andersom |
|
||||
|
||||
Ik denk meer dat hij dit gedaan heeft als andere optie .. ziet er best goed uit trouwens
|
||||
|
||||
Even een hele snelle impressie:
Doe 't niet!!! |
|
||||
|
||||
Je had het heel duidelijk uitgelegd.
Het was idd een extra optie. Volgens mij geeft het trouwens ook al een heel ander gezicht als je naafkapjes monteert. Last edited by MipMip : 27-08-2010 at 17:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit lijkt dan nog stukken beter dan hart of rand zwart of groen. |
|
||||
|
||||
lekker zo laten als het origineel is.
Ik zou eerder banden met een lagere wang er op leggen. Hoe kom je trouwens aan de chromen strips op je bumper? Iemand een adresje? |
|
||||
|
||||
Zoals u wenst! Maar ik zal het gewoon zo laten..
Groeten Floris-Jan
|
|||
|
|||
Ik vond het met de white walls het beste maar das mijn mening
|
||||
|
||||
Quote:
x2