|
||||
|
||||
Gezocht: Golf 1 (Voor 1980)
Gezocht: Golf 1 voor 1980
Bepaalde wensen: -Stalen Bumpers -Lak in goed staat (Kleur niet belangrijk) -Orginele interieur -Geen laswerk/Roest Budget: 7000,- Gr.
-Golf Gti 79' Last edited by Rico_90 : 23-12-2010 at 14:58. |
|
||||
|
||||
Up, Klein aanpassing, een nette gti ook welkom!
|
||||
|
||||
deze dan alleen ff nieuwdashbord erin omdat je hem origineel wilt
|
||||
|
||||
zonder deze velgen,op orgineel staal, met het schroefset orgineel set aanwezig.. tegen het juiste bod voor jou.. helemaal orgineel,1977 4de eigenaar Golf L 1,1
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Manilla groene, lak is in super staat. Hij is van 79 en origineel NL.
|
|
||||
|
||||
Alle PM!
|
||||
|
||||
beantwoordt
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dankje Richard! Ga hem een mailtje sturen en misschien volgende week een kijkje nemen!
|
||||
|
||||
Up. Scirocco 1 ook welkom!
|
||||
|
||||
Rico,
Ik heb deze te koop staan...misschien interessant. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73996 Gr. Salocin |
|
||||
|
||||
Helaas niet helemaal wat ik zoek, maar bedankt!
|
|||
|
|||
golfje
Quote:
Ik heb nog een mooi golfje over ; 1.1 , 4 versnellingen , nu met classic lines en net apk erop voor 24 maanden !! sorry krijg er geen fotos bijgeplaatst maar voor info bel 06-54968684 |
|
||||
|
||||
Up, nog steeds zoekende
|
||||
|
||||
Als je nu verteld waar je echt naar op zoek bent.
Je zegt dat de kleur niet belangrijk is, het moet een nette zijn. Er zijn al een paar hele mooie nette auto's aangeboden. Maar dat is niet wat je zoekt maar wat zoek je dan wel? Als je 7000 euro hebt te besteden (wat jij zegt) is er genoeg te koop. Zelfs die mooie swallowtail van pascal kun je dan kopen hier van het forum
|
||||
|
||||
Bij die van joris ga ik binnenkort een kijkje nemen! Alleen de kleur(Chocobruin) twijfel ik nog over.
Maar het gaat er vooral om dat de lak in nette staat is, interieur orgineel is, stalen bumpers en motorisch maakt me niet uit. Maar idd, bij sommige had ik gewoon eerst moeten bij kijken in plaats van te snel nee zeggen