|
|||
|
|||
Nette Jade groene Golf II 1.6i
Hierbij bied ik helaas mijn golf 2 uit 89' aan. Ivm samenwonen/verhuizen heb ik geen ruimte meer voor de golf en moet hij dus weg.
Het is een harde Jade groene golf 2. Zonder deuken en krassen slecht kleine gebruikers sporen. Er staat een 1.3 op kenteken maar is dit voorjaar voorzien van een 1.6i motor met 5 bak. heeft 226.xxx gelopen. Dit is de klok die bij dit blok hoort. Staat momenteel geschorst op de oprit. geen apk meer maar ik verwacht geen problemen. Motor loopt, maar de uitlaat zit er nog niet onder. dit ivm kapotte "C" klemmen. Deze heb ik erbij maar heb helaas geen tijd meer om dit te vervangen. Distributie vervangen bij 189xxx. Olie filter, benzine filter, olie en koelvloeistof vervangen bij 210xxx Zit een oud type gti interieur in en dashboard met midden console. verder is de auto voorzien van heldere koplampen en rood/witte heldere achterlichten. Vorig jaar is er een verlagingssetje onder gekomen van Raceland, sleutel zit erbij. Auto word verkocht op de velgen die te zien zijn op de foto, tevens zit er een set 14" staal met goede banden bij voor de winter Voor de oplettende kijker: Het gele mist licht op de foto's onder de bumper is verwijderd . extra Opties. Nieuwe reserveband Chrome motorkaplifters Zij knipperlichten vervangen voor wolfsburg emblemen Zwarte C styl kappen Vraagprijs: €500,- Dit omdat er geen apk op zit en een beetje werk ( zie uitlaat). verder een prima golf
MKII 1.3 Low&Slow Daily Ratride MKII 1.6 Project weekend cruiser Last edited by Psquare : 19-08-2010 at 14:15. |
|
|||
|
|||
avond up
|
||||
|
||||
Verkocht aan mij
|
|