|
||||
|
||||
Diverse dingen gevonden op sloop, interesse?
Ik kom net van de sloop af, en daar lag in een Golf 2 een dijk aan achterlichten. Daar heb ik ff in zitten rommelen en kwam het volgende tegen;
- Corrado compleet set achterlichten. Oude type (met oranje knippers etc.) origineel Hella. Redelijk tot nette staat. Mist alleen het binnenwerk van het linkse buiten achterlicht. - Golf 1 set achterlichten, kleine/oude type. Geen Hella's, maar wel nette staat. Niks gescheurt of afgebroken. - 2 sets Golf 2 "GTI" achterlichten, rood-zwart. Origineel Hella's, waarvan allebei de sets in nette staat. Ook nog verschillende sets "standaard" achterlichten voor Golf 2 (oranje knippers). Naar prijzen heb ik nog niet gevraagd. Iemand hier interesse in!?
|
||||
|
||||
De GTI achterlampen als deze nog volledig glanzend zijn (dus niet de achteruitrijglazen mat aan het worden) en zonder barstjes of andere beschadigingen heb ik wel interesse in, mits normale prijzen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Achterlichten kun je zo polijsten, dan zijn ze weer als nieuw?
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik maar da's tijdelijk. Mijne heb ik al eens gedaan maar zijn nu net zo hard weer dof. Inmiddels zit er ook een barstje in een van de units dus. Op de doffe achteruitrijlichten zal ik het niet af laten ketsen, afhankelijk van de prijs. |
|
||||
|
||||
Al wat meer bekend?
|
|
||||
|
||||
gewoon effe beetje opschuren en in de blank spuiten zijn ze weer super.
|
||||
|
||||
Weet ik alleen mijn set heeft een barstje dus zoek een goed setje
|