|
||||
|
||||
De vrouw wil graag
Ik zoek voor mijn vrouw een golf 2 of 3.
Haar wensen (eisen) zijn, zwart, 5 deurs, 5 bak, en eventueel airco. Het budget is €2000. Oja en zo standaard mogelijk, want ik mag er ook niets aan doen, qua verlaging en wielen. Nog even een vraagje, wanneer moet bv bij de golf 3 de riem worden vervangen en hoe zwaar is een golf 3? Ik heb er al een paar gevonden op marktplaats, maar misschien weet 1 van jullie nog een mooie te staan.
|
||||
|
||||
Rene,
de mijne is ook te koop Maar dat is een 3 deurs en is niet zwart. Wel verlaagd maar ik heb de originele veren er nog bij. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73607
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had het al gezien dat die van jou te koop stond, maar de vrouw wil een 5 deurs ivm de kids.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 15-08-2010 at 14:09. |
|
||||
|
||||
dat had ik al gedacht
|
||||
|
||||
Nog steeds op zoek.
|
|||
|
|||
je wil geen golf 3 rené ...zoek nou maar een golf 2 kerel ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeggen al een heleboel mensen tegen mij. Wat is jou reden om dit te zeggen?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
IK heb inderdaad al een aantal golf 3tjes bekeken en die hadden ook dit soort plekken, maar er zijn ook wel een aantal waar ik geen roest opzag zitten.
Maar volgens mij zijn ze vanaf 96' toch al iets beter of niet En er staan nog niet echt veel mooie originele golf 2tjes, die 5 deurs hebben en airco/schuifkanteldak, en stuurbekrachtiging is toch ook wel fijn.
|
||||
|
||||
Een tip.. Geen Golf 3... als de roest er niet aan zit kan het nooit lang duren..!
Je krijgt er echt spijt van als ie dagelijks gebruikt word. Hou het gewoon bij een wat jongere golf 2 als je iets in die richting zoekt. en dan niet een met een Carberateur maar gewoon een 1.8 i oid. het minste gezeik en betrouwbaarst ik neem aan dat dat voor een auto voor de vrouw ook wel een van de belangrijkste dingen is.. Succes met de zoektocht. Twan |
|
||||
|
||||
vanaf 96 word het niet echt beter.
Ik heb 3 golfjes 3 gehad, zowel 5deurs als 3 deurs en ik heb bij allemaal nieuwe dorpels in moeten lassen. Je zal ze mss wel vinden maar de goede zijn zeldzaam.
|
||||
|
||||
Zeker, maar nu word de zoektocht nog moeilijker.
|
|||
|
|||
de mijne staat er nog steeds
|
|
|||
|
|||
Quote:
en zo is het |
|
||||
|
||||
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b3zouecfuc41
Bwots! Van het wisselgeld kan je de BPM betalen en onderdelen kopen om hem origineel te maken En over een a twee jaar belasting vrij! |
|
||||
|
||||
Wegenbelastingvrij? Ding is van eind '87
|
|
||||
|
||||
Deze word toch echt niet meer belasting vrij. En om even 650 km te rijden om te kijken of het echt wat is.
|
|||
|
|||
Quote:
Zou wel ff wachten tot de sneeuw weer weg is Is ff stukkie rijden , tussen Stuttgart en Augsburg ligt Weissenhorn wel een leuke basis |
|
||||
|
||||
Kun jij hem niet meenemen, op de terugweg?? Of ga je nooit leeg terug?