|
||||
|
||||
Mien d'r gaatje
Geinspireerd door het topic "en toen zat er een enorm gat" zal ik maar laten zien wat ik tegenkwam toen ik in een hoekje wat schilfertjes wegkrabde. Onder de kitlaag zat een rubber dop en daaromheen zat...niets. Gelukkig kon ik er goed bij vanuit de wielkuip. Het is alweer gelast en afgewerkt en achteraf ben ik blij dat ik het ontdekte. Maar dit hoekje was ik in alle griezelverhalen over rotte hokken nog niet tegengekomen.
(Arjan, wees gerust, de kop zit er al weer op en 19 september komen we gewoon met 2 auto's naar Assen )
|
||||
|
||||
Ha, ja zo kun je soms wat aparts tegenkomen. Best een vreemde plek voor zo'n gat, maar relatief makkelijk bereikbaar. Valt niet in het rijtje van 'standaard zwakke plekken', dacht ik...
|
|
||||
|
||||
wss ooit een set veel te brede wielen onder gezeten en dan maar schuren elke keer je een bocht maakt.
Gaat ie best van roeste
|
||||
|
||||
Quote:
Zo zie je maar weer, je kunt geen mens meer vertrouwen. Zelfs Wilhelmina niet, de dame op de foto. Zij was de vorige eigenaar. Heeft ze toch stiekem met veel te brede BBS-en rondgereden. .
|
||||
|
||||
Wilhelmina is ook ooit eens jong geweest hè.
|
||||
|
||||
coole foto!
|
|
||||
|
||||
Op dit punt blijft gewoon veel water en rotzooi staan dat uit de waterbak lekt.
Als hier dus ook maar een kleine beschadiging in de kitlaag zit gaat dit geheid roesten. Maar ik zie dat je het al netjes hebt opgelost. Nu kun je er weer brede BBS-en opleggen