|
||||
|
||||
massas mk1 onderdelen / aankoop andere wagen
titel zou nog steeds aangepast moeten worden want zit vollop terug in de hobby
de onderdelen zijn afkomstig van golf 1 jetta 1 en golf 1 cabrio lijst aangepast mag veel weg voor enkele euro's contacteer me maar verder als je iets zoekt .. knipperlichten 5 € grote achterlichten met een klein hoekjes af 5 € voor de 2 2 stuurtjes 5 € teller met toerenteller 25 € teller met klok 15 € kofferklep cabrio 10€ hoofdremcilinders 10 € ruiten cabrio 5 per ruit ( zijruiten ) ruitewissers + motoren 2 + 5 € koplampen saturnus 15 € luchtfilterbehuizing bigblockmotoren 5/ stuk dashbord onderdelen mk1 compleet dashbord mk1 ( geen titendash ) nog enkele verschillende deurpanelen 5 / stuk verwarmingsdelen goede achterbank 10 € cabrio deuren met deuken en met ruiten dumpprijs 5 t stuk middenconsole 15 € binnenbalk cabrio karmann 5€ sideskirts karmann 15 € stuk wielranden karmann 15€ stuk nieuwe achtertrommels 80 € remklauwen 1800 30 € /2 knipperlichten 5€ stuk remschijven 1800 15 € interieur 5 deurs blauw , beetje vuil , staat op het punt van sheuren en is al licht verkleurd 10 € uitlaatdemper passat 35i SPLINTERNIEUW 40 € HOEDEPLANK golf 1 cabrio ( denk ik ) niet doorgezakt perfecte staat ! 50 € ... ... DOE ME EEN GOED BOD ! ook vele kleine dingen aan dump prijs !! mail me op jellekevda@hotmail.com of sms op 0477 43 70 92 ( liesft enkel sms ) enkele foto's ;;
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 11-04-2011 at 20:27. |
|
||||
|
||||
heb je de fusee's voor nog?
|
||||
|
||||
Heb je misschien een mooi onbeschadigd cabrio interieurtje en eventueel een onbeschadigde kap?
|
||||
|
||||
Een kabelboom van een golf 1 die van de zekeringkast naar achteren naar de achterlichten loopt in goede niet verknipte staat?
En een kapje voor de middenconsole met origineel gaten voor elektrische raam knopjes? |
|
||||
|
||||
Quote:
van 1500 automaat en van 1800 nog ja , weet niet dat dat almaal hetzelfde is ? mag weg voor 20 €stuk grtz
|
||||
|
||||
Quote:
helaas niet nee grtz
|
||||
|
||||
Quote:
heb enkel 2 cabrio kabelbomen maar daar zit alle electronica van het dak bij in .. grtz
|
|||
|
|||
Om wat voor verbreed golf-staal gaat het?
Ik ben namelijk op zoek naar een plaatje van origineel golf mk1 staal, maar dan verbreed.
Gr, Maarten Last edited by Maartenmk1 : 29-07-2010 at 21:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan heb je geluk heb foto's van alle maten , maar gaat pas voor volgende week zijn dat ik die ga kunnen doorsturen ,, indien intresse en je kan eventjes wachten stuur je maar een mailtje naar jellekevda@hotmail.com
|
||||
|
||||
heb je nog een leuk mk1 stuur liggen?
|
||||
|
||||
Quote:
helaas niet , heel veel orgineel , maar weet niet of je dat zo leuk vind spucknapf houd ik zelf bij voor later .. grtz
|
||||
|
||||
tja spucknapf zou wel leuk zijn, maar iets anders orgineel kan ook wel.
Heb nou een stuur van niks erin, niet eens origineel mk1 volgens mij.
|
||||
|
||||
laat de fusees maar zitten beetje ver weg
|
||||
|
||||
Dan wil ik wel 2 fusee's van de 1800.
Ben volgend weekend ik Herselt,bij een scirocco meeting. Jan |
|
||||
|
||||
Quote:
okeej dan spreken we verder af via mail , kan u me een mailtje sturen ? jellekevda@hotmail.com
|
||||
|
||||
Om wat voor Mk1 staal gaat het?
Zoek nog een set 8-gaats Mk1 velgen van 5,5J breed. (zie ook http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73183 ) Dat servostuur, is dat origineel Mk1? Zoek nog zo een stuur met dat Wolfsburg logo'tje in het midden.
|
|||
|
|||
Jelle,
Die cabrio achteras, is die met met stabilisatorstang? Wat is de prijs? De aandrijfassen die je hebt, zijn dat 100mm exemplaren? Zou scirocco of aandrijfassen van een laat type cabrio moeten hebben voor de motorswap. Mag me altijd de prijs van alles sturen in een PM. Vergeet je ook niet eens een foto te maken van de chrome bies voor in de grill en het kapje voro het achterwiel waar we het een tijdje terug nog over gehad hebben? groeten Bj |
|
||||
|
||||
Hoi,
heb je de bevestigingen van de benzinepomp en de accumulator liggen? wat beugels en die schroeven in rubber. |
|
||||
|
||||
Quote:
daar vrees ik voor , zal morgen eens kijken ! moest je morgen deze tijd geen andwoord hebben gekregen heb ik het helaas niet meer ! ik stuur je als ik het heb wel een pb grtz
|
||||
|
||||
Quote:
helaas enkel 5 breed grtz