Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-07-2010, 19:53
Camino Camino is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 3
Exclamation Golf Cabrio MK1 1.6 Rabbit Convertible "K Jetronic "

Beste mensen,

Ben al weer een tijdje bezig om alles weer aan te sluiten qua lucht slangen. Op me blok zitten vele slangen die niet of met de gegevens van de dealer kloppen.

Ik kom er niet uit hoe de slangen worden aangesloten. Heb het eerst volgens de dealer gegevens aangesloten. Maar of ik kom te kort en/of het werkt niet, ik mis bv een extra T aansluiting onder de inlaat spruitstuk. Dat lange pijpje wat tussen de rubberen aansluiting zit en gaat naar de extra luchtklep, die weer vast zit aan de inlaat spruitstuk. Daar word over gesproken dat er bij de koud start sprooier een t stuk zou moeten zitten? Die weer naar de "lucht straal pomp" gaat (deze zat er niet tussen dus heb die erbij gekocht). Deze word extra aangesloten op dat ene pijpje ( waar ik dus geen aansluiting op heb zitten....kan deze zo wel erop maken maar moet dat.... ) en de andere gaat naar de voorkant spruitstuk etc etc. Waar die twee dunnen slangen aan zitten 1 voorin je dashboard en die andere gaat is je onderdruk slang. En er word gesproken over een bovendruk slang. Maar die zit weer niet op mij verdeler.

En ik heb zowel links als rechts onder mijn scherm een lucht expansie vat zitten. En heb er zelfs een onder me motorkap hangen. Groot met allerlei bolletjes en is gemaakt van hard plastic. Waar dient deze voor? En waar word deze op aangesloten?? Dun slangetje..

Als je op deze link klikt zie je weer een andere aansluiting zitten. Daar zie je niet die straal pomp motor zitten? En er zit geen t stuk naast de koud start sproeier ...

Wie kan mij vertellen hoe het nu zit om alle slangen juist aan te sluiten. En welke dikte vacuüm slang word ervoor gebruikt etc etc. De wagen komt uit Amerika, 1982 en had oorspronkelijk een kat eronder zitten. Deze zat bij mij aankoop er niet meer onder. Er zit nog wel een lambda zone op mijn uitlaat spruit stuk.

Ik raak nu echt de weg kwijt tussen al die slangen..
Ik gebruik deze vraagbaak en daar staat alles weer anders aangesloten??

Alvast bedankt!!
Martin

Last edited by Camino : 24-07-2010 at 20:13.
Reply With Quote
  #2  
Old 24-07-2010, 20:23
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,202
Default

Heb je deze vraag al op het cabrio forum gesteld?
Daar zitten diverse met een JH motor of hebben ervaring met een JH motor.

De bolletjes onder de motorkap is van een airco-installatie.
__________________
Groeten van Jeff
Golf 1 cabriolet 2.0 8V
www.Golfcabrio.com
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
  #3  
Old 24-07-2010, 22:20
Camino Camino is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 3
Default

Oke thanks wist niet dat ik een JH motor had! En al die tijd alles op gezocht (ook bij de dealer) voor een EG motor.

En nee dat heb ik nog niet gedaan. Maakt het uit als je een cabrio of normale golf hebt....

Mvrg.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum